به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، غلامحسین محسنی اژه ای در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه علوم قضایی و پژوهشگاه قوه قضائیه گفت: امروز یکی از ناهنجاری هایی که در جامعه وجود دارد علاوه بر بروز بی حجابی و ناهنجاری هایی که در این رابطه مشاهده می شود، برخی ها از این صحنه و بساط سوءاستفاده می کنند.

وی ادامه داد: توصیه بنده به همه مردم این است که خودشان حجاب را رعایت کنند و آلت دست دشمن خواسته و ناخواسته نباشند.

محسنی اژه ای تصریح کرد: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به منزله قانون است و کسانی که مخاطب آن هستند و وظایفی برایشان در نظر گرفته شده، ملزم به اجرای این مصوبات هستند.

معاون اول قوه قضائیه اظهار داشت: سازمان بازرسی کشور نیز در این رابطه مسئولیت دارد همه کسانی که مخاطب مصوبه هستند وظایف خود را اگر عمل نکردند، بررسی و اگر قانون را بر زمین گذاشته و به آن عمل نمی کنند با آنها برخورد کند.

وی ادامه داد: امیدواریم همه دستگاه ها از جمله قوه قضائیه به وظایف خود در حوزه رعایت شئونات اسلامی و حجاب عمل کند و سازمان بازرسی نسبت به این مصوبه که به منزله قانون است اقدام کند و چنانچه کسانی در این زمینه کوتاهی کنند اول تذکر دهند و اگر عمل نکردند آنها را معرفی کند.

محسنی اژه ای در پاسخ به این که گفته شده برخی دستگاه ها در این زمینه کم کاری می کنند، گفت: دستگاه های مختلفی در بحث حجاب وظیفه دارند و ممکن است برخی از آنها به همه آنچه وظیفه دارند به درستی عمل نکرده باشند و ممکن است در بحث پیشگیری، تبلیغ و آنجایی که باید برخرود شود به درستی رفتار نکرده باشند.

معاون اول قوه قضائیه اظهار داشت: دستگاه های مختلف مانند وزارت ارشاد، کشور، قوه قضائیه، سازمان تبلیغات اسلامی و صداوسیما هر کدام وظایفی دارند که ممکن است به طور کامل به وظایف خود عمل نکرده باشند. شاید اگر عمل کرده بودند خیلی از مشکلات امروز یا نبود یا کمتر مشاهده می شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان