به گزارش لنگرخبر به نقل از فارس، سامانه «فارس من» باهدف پیگیری مستقیم و مسائل و مشکلات مردم راه اندازی شده و در سریع ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می پردازد.

«برداشت بدون مجوز مصالح کوهی از باغات چای توسط شرکت نوشینه چای لنگرود تالش محله» یکی از موضوعاتی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.



مخاطب در ثبت این سوژه مطرح کرده است که قطعه زمینی جنب نوشینه چای به سمت لنگرود نرسیده به رستوران باباطاهر تالش محله لنگرود بدون راه دسترسی و بدون مجوز در حدود سه ماه است در حجم بسیار زیاد کنده شده و محل یادشده گودبرداری می شود. این محل سابقاً باغ چای سرسبز و با پوشش گیاهی بود.



مدیرعامل گروه صنعتی نوشینه در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با تأکید بر قانونی بودن فرایند اخذ مجوز برداشت مصالح جنب شرکت اظهار کرد: طی فرایندهای قانونی درخواست احداث هتل و مجوزهای مربوطه از سازمان ها و نهادهای مختلف اخذ و سپس کار برداشت مصالح انجام گرفته است.



وی با بیان اینکه مجوز برداشت مربوط به سال 92 است، افزود: مدت سه سال است که از مکان و محدوده دارای مجوز، برداشت مصالح توسط شرکت نوشینه انجام نگرفته است.



اسدلله شعبانی با اشاره به اینکه بخشی از مصالح برداشت شده صرف امورات عمرانی شهرستان شده، گفت: بخش زیادی از برداشت مصالح جهت ساخت استخر شماره 3 در پارک فجر لنگرود و بخشی از آن در مصلا لنگرود و بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام گرفته است.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان