به گزارش لنگرخبر، شهردار و اعضای شورای شهر لنگرود روز پنجشنبه، ۲۴ با فرماندار جدید این شهرستان دیدار و گفت وگو کردند.

سیروس شفقی در این جلسه با بیان اینکه شهرستان لنگرود به عنوان یک شهر پویا در گیلان شناخته شده است، اظهار کرد: همه ما در رونق، رشد و توسعه شهرستان سهیم هستیم و باید نام نیک شهرستان را پرآوازه تر کنیم.


فرماندار لنگرود همدلی و همراهی مجموعه مدیریت شهری و اجرایی شهرستان را مهم ترین رمز موفقیت مجموعه شهری عنوان کرد و افزود: باید اتحاد و همدلی در راستای منافع مردم استمرار داشته باشد چراکه توفیق مدیریت شهر در گرو هم افزایی است.وی گفت: سخت کوشان شهرداری، مجموعه مدیران شهری و مردم سه ضلع مهم مدیریت شهری محسوب می شوند که اگر این سه ضلع با هم همکاری داشته باشند قطعا آن شهر نیز توسعه می یابد.





شفقی با اشاره به مزیت ها و ظرفیت های خوب شهرستان، بیان کرد: مزیت های بی نظیر شهرستان ظرفیت سازی و تقویت شود چرا که ظرفیت ها موجب جذب گردشگر می شود.فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه اثر ماندگار با تعامل محقق می شود، اذعان کرد: در حوزه برندسازی و حرکت های فراملی در شهرستان باید بیشتر کار شود.



گفتنی است، در این دیدار شهرداری لنگرود و اعضای شورای شهر گزارشی از وضعیت شهری، اقدامات و پروژه های انجام شده و در دست اقدام را بیان کرده و هماهنگی و تعامل بین شورا و شهرداری را مهم ترین عامل موفقیت دانستند.







انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان