به گزارش لنگرخبر، کمیل لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار گیل سو با اشاره به برگزاری جشنواره روز کاسپین و کنسرت کمدی خنده اظهار کرد: چهارمین جشنواره روز دریای کاسپین به مناسبت 21 مرداد روز ملی دریای خزر در طرح سالمسازی دریای چاف برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره و کنسرت کمدی توسط شهرداری چاف و چمخاله برگزار شد گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود و جمعیت دوست داران محیط زیست لنگرود در برگزاری این جشنواره و کنسرت کمدی با شهرداری و شورا مشارکت داشتند.

شهردار چاف و چمخاله با اشاره به محور برنامه های چهارمین جشنواره کاسپین افزود: مسابقه بادبادک ها، نقاشی با صدف دریایی، طناب کشی و مجسمه های شنی از جمله برنامه های این جشنواره بود که بیش از یک صد نفر در این مسابقات شرکت داشتند.

لاهوتی با اشاره به آموزش های زیست محیطی توسط اعضای جمعیت دوست داران محیط زیست افزود: کارگاه آموزشی آشنایی با دریای کاسپین و ضرورت حفاظت از آن و توزیع بروشور و کیسه زباله و پاکسازی نمادین ساحل از دیگر برنامه های جشنواره بود.

وی برگزاری کنسرت کمدی خنده را از دیگر برنامه های شهرداری و شورا در ساحل چاف اعلام کرد و گفت: استندآپ کمدی، اجرای مسابقات فرهنگی، اجرای تئاتر و موسیقی زنده از جمله برنامه های جنگ شادی بود که مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار گرفت.

شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه برگزاری فضاس شاد و مفرح از برنامه های شهرداری و شورای شهر چاف و چمخاله است، خاطرنشان کرد: شهرداری این شهر در پایان هر هفته جنگ شادی و کنسرت کمدی را در سواحل چاف و چمخاله برگزار می کند که تاکنون مورد استقبال خوب مردمی قرار گرفته و تلاش می شود محتوای برنامه های را با کمک هنرمندان استان بیشتر کنیم.



انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان