به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام حاتم نصیری نژاد شامگاه یک شنبه در جمع نمازگزاران مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه مسجد دنیا و آخرت انسان را تأمین می کند، اظهار کرد: رفتن به مسجد در روایات معتبر بسیار سفارش شده و رفت وآمد مستمر به مسجد موجب تهذیب نفس انسان می شود.



وی با بیان اینکه کسی که به مسجد رفت وآمد می کند از زشتی ها دور می شود، گفت: انسان با متوسل شدن به نماز، دعا و قرآن علاوه بر نزدیکی باخدا موجب نزدیکی و وحدت در بین دیگران نیز می شود.



مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید با عمل خود اسلام را تبلیغ کنیم، افزود: دشمن همواره در حال سم پاشی علیه اسلام است و تلاش می کند با نمادهای اسلامی به دین ضربه بزند که در این زمینه باید هوشیار باشیم.



نصیری نژاد با بیان اینکه حضور قابل توجه مردم و جوانان بسیجی در پایگاه های مقاومت نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است، تصریح کرد: حضور جوانان در مساجد با توجه به مناسبت های مختلف و بهره مندی آنان از برکات این مکان مقدس، اثرات قابل توجهی را پیش روی جوانان قرار می دهد.



وی با اشاره به حضور جوانان در مساجد بیان کرد: حضور قابل توجه مردم و جوانان بسیجی در پایگاه های مستقر در مسجد و برگزاری ادعیه نشان داد که مساجد همچنان بهترین سنگر مستحکم دفاع از دین و آرمان های انقلاب اسلامی است.



مسؤول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مساجد محلی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است، گفت: مسجد به عنوان محل رجوع مستمر افراد، گام های اثربخشی در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی غرب داشته و فعالیت های اثربخشی در راستای احیای سبک زندگی دینی و اسلامی دارد.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان