به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در این دوره از رقابت ها، تیم های فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ ، دخانیات گیلان ، شهرداری ماسال ، معلم شفت ، میرزاکوچک صومعه سرا ، کشاورز لنگرود، ملوان ب انزلی ، شهرداری رضوانشهر، شهرداری کوچصفهان ، شهرداری بندرانزلی ، شاهد شفارود اسالم و معلم شاندرمن حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.



در بازی های انجام شده از هفته اول این رقابت ها ، تیم های فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ و ملوان ب بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم  گوراب زرمیخ موفق شد با نتیجه سه بر دو برابر حریف خود به برتری برسد.



همچنین در دیگر بازی های برگزار شده ، تیم های فوتبال دخانیات گیلان و شهرداری رضوانشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و تیم شهرداری ماسال نیز موفق شد با دو گل برابر تیم شهرداری کوچصفهان به پیروزی دست یابد.



در سایر بازی های برگزار شده ، تیم های فوتبال میرزاکوچک صومعه سرا و شاهد شفارود اسالم مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم  صومعه سرا با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد و همچنین بازی تیم های فوتبال کشاورز لنگرود و معلم شاندرمن با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.



اما در پرگل ترین بازی هفته اول رقابت های فوتبال لیگ برتر گیلان  ، تیم های شهرداری بندرانزلی و معلم شفت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم  بندرانزلی در یک بازی یک طرفه با نتیجه شش بر صفر حریفش را شکست داد.



در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر گیلان تیم های شهرداری بندرانزلی ، شهرداری ماسال ، سردارجنگل گوراب زرمیخ و میرزاکوچک صومعه سرا با کسب سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رتبه های اول تا چهارم قرار دارند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان