به گزارش لنگرخبر، «حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی» در خطبه های نمازجمعه لنگرود (۱شهریور) ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: تنها دغدغه شهیدان رجایی و باهنر در مدار منظومه معرفتی و سیاسی جمهوری اسلامی، خدمت به مردم بود.



امام جمعه لنگرود با اشاره به دیدار اخیر هیئت دولت، رییس جمهوری و وزرا با مقام معظم رهبری، افزود: اقتصاد و فرهنگ دو موضوع مورد تاکید رهبری بود و ایشان تولید داخلی را کلید اصلی حل مشکلات کشور دانستند.



 



*خصوصی سازی های غلط یکی از موانع تولید داخل است



وی خصوصی سازی های غلط را یکی از موانع تولید داخل عنوان و خاطرنشان کرد: رهبری خطاب به دولتی ها فرمودند « گاهی برنامه ریزی ها مانعی برای تولید داخلی می شوند و اگر برنامه ریزی صحیح نباشد فساد رخنه می کند» و مافیای خودرو در قیمت گذاری ها اثر داشته و شورای رقابت را کنار گذاشته است.



حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه دشمن در محیط اقتصادی خسته شده و جنگ را به محیط فرهنگی کشانده است، تصریح کرد: دستگاه های حکومتی و دولتی در بحث حجاب مراقبت بیشتری کنند و کارمند نماینده جمهوری اسلامی و حجاب برای ارزش گذاری جامعه است.



وی ادامه داد: ناهنجاری در داخل خودرو ناراحت کننده بود و اجرای طرح " ناظر یک" توسط نیروی انتظامی برای برخورد با بی حجابی توانست بازدارندگی ایجاد کند.



 



* امروز ما به مسئولانی نیاز داریم که در مسجد تربیت شوند



امام جمعه لنگرود در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی مسجد و اینکه مسجد در هر محله ای قلب همان محله محسوب می شود، اذعان کرد: امروز ما به مسئولانی نیاز داریم که در مسجد تربیت شوند و با تفکر مسجدی عدالت را محقق سازند.



وی با تاکید بر اینکه جوانان باید به سمت مساجد فراخوانده شوند و مسجد عرصه خدمات اجتماعی و کارهای فرهنگی شود، افزود: ستاد امور مساجد شهرستان لنگرود به عنوان شهرستان پایلوت کار بزرگی را شروع کرده که در این راستا هیئت امنا ۱۷۶ مسجد شهرستان ساماندهی می شوند چرا که با آباد شدن مساجد، محله ها نیز آباد می شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان