به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست هم اندیشی مسئولان استانی سازمان حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مسئولان زیارتگاه های دفاع مقدس که در سالن رضوی این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه بسیج، یکی از مهمترین فرمول های حل مشکلات کشور است، گفت: روحیه و معرفت بسیج باعث پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شد.

وی ادامه داد: ما یک مکتب دفاعی در کشورمان داریم که برگرفته از سبک انقلاب اسلامی است که موجب پیروزی ما در دوران دفاع مقدس شد و همین سبک، باعث پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه در مقابل داعش گردید. سردار سلیمانی تاکید کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در کشور یکی از کارهای ماندگار و اثرگذار فرهنگی در کشورمان است و برگزاری یادواره شهدا نیز یکی از اقدامات موثر در جهت ترویج سبک زندگی شهداست و باید سعی کنیم که مشارکت مردمی در برگزاری این گونه یادواره های شهدا افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما باید بیش از پیش قدردان انقلاب اسلامی باشیم چرا که این انقلاب مردمی به همین سادگی میسر نشده است.

وی ادامه داد: رمز پیروزی ما در دوران مبارزه با رژیم پهلوی و دوران دفاع مقدس، یک رمز الهی است که باعث پیروزی ما در مقابل رژیم هایی گردید که قدرت زیادی داشتند اما نتوانستند در مقابل همت و اراده محکم مردم کشورمان ایستادگی کنند و در نهایت شکست خوردند و این در حالی است که در اوج قدرت بودند.

سردار سلیمانی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با ناآرامی هایی در کردستان توسط ضدانقلاب مواجه بودیم و بعد از آن، رژیم بعث عراق به کشورمان حمله کرد و هشت سال دفاع مقدس آغاز گردید اما این شهدا و مردم بودند که با حضور داوطلبانه شان در جبهه های حق علیه باطل، از دفاع مقدس یک فرصت و یک گنجینه ساختند؛ گنجینه ای که همچنان ترویج فرهنگ آن می تواند بیمه کننده انقلاب اسلامی و کشورمان از توطئه های دشمنان اسلام باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضفعین خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس، پیر و جوان به صورت داوطلبانه پا در میدان نبرد گذاشتند تا در پیروزی در دفاع مقدس، نقش داشته باشند و نگذارند که دشمن به خاک کشورمان تجاوز کند که باید تلاش کنیم چنین فرهنگ و معرفتی همچنان در نسل های امروزی و آینده جریان داشته باشد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان