به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در جریان این رقابت ها و در بازی رفت مرحله نیمه نهایی ، تیم های بسکتبال شهرداری لنگرود و ملوان نیروی دریایی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری لنگرود با نتیجه ۷۵ بر ۵۶ برابر حریف خود به برتری رسید.



در جریان این دیدار و در کوارتر اول ، تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی برتر از حریف خود ظاهر و سرانجام با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ به پیروزی رسید اما در کوارتر دوم تیم شهرداری لنگرود بهتر ظاهر شد و با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به برتری دست یافت تا نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ به سود شهرداری لنگرود خاتمه یابد.



با شروع نیمه دوم و در کوارتر سوم ، تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ پیروز شد تا نتیجه این بازی در پایان کوارتر سوم مساوی شود اما تیم شهرداری لنگرود در کوارتر چهارم و پایانی بهتر عمل کرد و با نتیجه ۲۹ بر ۱۰ به برتری رسید تا در نهایت این دیدار را با نتیجه ۷۵ بر ۵۶ به سود خود خاتمه دهد و به فینال این رقابت ها نزدیک شود.



در این دیدار سیدرضا مقیمی به عنوان سر داور ، هومن زرافشان به عنوان داور اول و مرتضی عابدمحزون به عنوان داور دوم  و سیامک نصرالله زاده نیز به عنوان ناظر این بازی حضور داشتند.



اما در دیگر بازی مرحله رفت نیمه نهایی رقابت های بسکتبال لیگ مردان گیلان ، تیم های عقاب تالش و درفک گلبند رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم عقاب تالش در یک بازی نزدیک با نتیجه ۷۹ بر ۷۸ حریف خود را شکست داد.



در رقابت های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان  جام پسران باران ، ۱۱ تیم  در دو گروه با هم رقابت کردند که در نهایت چهار تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی راه یافتند که با انجام این مرحله ، تیم های بسکتبال درفک گلبند رشت ، ملوان بندرانزلی ، شهرداری لنگرود و عقاب تالش به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان