به گزارش لنگرخبر، احمدرضا پوردستان عصر امروز در مراسم یادواره شهدا والامقام روستای گل سفید و نکوداشت رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس در مسجد جامع این روستا با بیان اینکه انقلاب اسلامی اقتدار خود را مدیون خون پاک شهیدان است، اظهار کرد: استکبار در طول چهل سال از عمر انقلاب، از همه امکانات خود برای سرنگونی نظام استفاده کرده که شهدا و رزمندگان با فداکاری خود اجازه چنین کاری را به دشمن ندادند.

وی با تأکید بر بازگو کردن فرهنگ شهادت در جامعه گفت: باید با برگزاری چنین مراسم هایی فرهنگ شهادت را برای جوانان بازگو کنیم تا جامعه روبه پیشرفت و آرامش برود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اذعان به اینکه مردم باید در همه شرایط از امام خود اطاعت کنند، افزود: در شب عاشورا وقتی امام حسین (ع) اتفاقی که فردا برای یارانش می افتد را بیان کرد تعداد بسیار زیادی امام را تنها گذاشته و به ولی فقیه خود پشت کردند.

پوردستان با اشاره به نقش قیام عاشورا در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام راحل (ره) با تبعیت از امام حسین (ع)، انقلاب اسلامی را آغاز و مردم با همراهی ایشان نشان دادند که دین اسلام تا عمق وجودشان رفته و تا پای جان خود از این انقلاب مهدوی و فاطمی دفاع می کنند.

وی لازمه نابودی آمریکا و استکبار را اتحاد ملت های مسلمان با یکدیگر دانست و بیان کرد: بعد از نابودی شوروی، آمریکا خود را ابرقدرت دنیا معرفی کرد ولی کارشناسان آمریکایی معتقد بودند یک قدرت جدید به نام جهان اسلام و با محوریت انقلاب اسلامی در حال شکل گیری است که اگر در آن شیعه و سنی متحد شوند آمریکا را با چالش مواجه می کنند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هدف آمریکا از ورود به خاورمیانه حمله به جمهوری اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: نیروهای آمریکایی با ۱۸۰ هزار نیرو، چند صد فروند بالگرد و ناو هدفش حمله به ایران بود نه افغانستان ولی با تلاش مردم و نیروهای نظامی به هدف خود علیه ایران نرسید.

پوردستان با اشاره به برنامه استکبار برای ایجاد فتنه در کشور گفت: سیزده سال نیروهای نظامی آمریکا در نزدیکی کشورهای حوزه خلیج فارس در نزدیکی مرز ایران بوده و منتظر کوچک ترین لغزش در کشور بودند تا به ایران حمله کنند و برای ایجاد این لغزش فتنه هایی را در کشور تشکیل دادند که با درایت مقام معظم رهبری و وفاداری و بینش مردم همواره با شکست مواجه شدند.

وی از گسترش فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار در بین کشورهای منطقه خبر داد و افزود: آمریکا از گسترش انقلاب اسلامی در بین کشورهای اسلامی می ترسید و برای سرنگونی انقلاب تلاش کرد که خوشبختانه این مهم به وجود آمده و هم اکنون انقلاب در کشورهای مسلمان منتقل شده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، داعش را پرورش یافته مدارس دینی رژیم آل سعود دانست و بیان کرد: داعش برای بد جلوه دادن اسلام و ناامن کردن خاورمیانه در مدارس دینی رژیم آل سعود به وجود آمده تا از این طریق و با حمایت مالی حکام سعودی و نظامی آمریکا انقلاب را نابود کند.

پوردستان با اذعان به اینکه استکبار در هیچ صورت توان شکست انقلاب را ندارد، خاطرنشان کرد: مردم ایران با پیروی از قیام امام حسین (ع) در ایران انقلاب کرده و تا پای جان خود از ولایت فقیه و نظام دفاع می کنند.

وی با اشاره به منزوی شدن آمریکا در دنیا تصریح کرد: درگذشته وقتی بالگردها و ناوهای آمریکایی به سمت یک کشور حرکت  می کرد حکومت آن کشور تغییر می کرد ولی هم اکنون به چنان انزوایی رسیده که برای التماس، نخست وزیر ژاپن را به ایران می فرستد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به روی آوردن آمریکا از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی گفت: آمریکایی ها الآن نمی توانند ائتلاف تشکیل داده و کشورها را در کنار خود قرار دهند به همین دلیل رو به جنگ اقتصادی و سایبری آوردند و اگر موفق نشوند به مانند شوروی سابق نابود می شود.

پوردستان با اعلام بدهی 22 تریلیون دلاری آمریکا افزود: پایه معاملات دنیا چون دلار است این بدهی خود را نشان نمی دهد ولی اگر چین و روسیه دلار را از چرخه اقتصادی خارج کنند افول آمریکا با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی با اشاره به نیروهای مسلح  در کشور بیان کرد: حفظ آمادگی نظامی در همه شرایط و شناسایی تهدیدات دشمن دو وظیفه نیروهای مسلح است که خوشبختانه هم اکنون تمام اقدامات انجام شده در خاورمیانه در دید نیروهای مسلح بوده و بعد شناسایی، کارشناسان اطلاعاتی این اقدامات را تحلیل می کنند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جوانان نقش بسیار مهمی در اداره کشور دارند، خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری تأکید ویژه ای بر استفاده از جوانان در حوزه های مختلف دارند و خوشبختانه جوانان ما بارها توانایی و اقتدار خود را نشان دادند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : روستای گل سفید

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان