به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، جعفر همتی فرمانده قرارگاه اربعین در جلسه ای با حضور شهردار کرمانشاه، مدیرکل صدا و سیما مرکز استان، فرماندار و دیگر مسؤلان قصرشیرین، اظهار داشت: با توجه به تردد بیش از یک میلیون زائر از مرز خسروی حجم خدمات رسانی بسیار زیاد خواهد بود، لذا باید شهرداری منطقه 13 تهران به عنوان معین و شهرداری کرمانشاه در قصرشیرین از اوایل هفته مستقر شوند و روند کارهای خدمات رسانی را آماده سازی کنند.

وی ادامه داد: برای این امر نیازمند، یکصد سطل  زباله، پنج دستگاه آتش نشانی، رنگ آمیزی جداول شهر، خط کشی و زیباسازی سطح شهر هستیم.

همتی افزود: ماشین آلات شهرداری باید از ابتدای هفته در شهر مستقر شوند و تا بیست شهریور کارهای عمرانی شهر به پایان برسد.

شهردار کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: قصرشیرین شهر مظلومی است که خدمت رسانی در آن اجر زیادی دارد؛  باید کارهایی در این ایام انجام دهیم که برای شهر ماندگار باشد، لذا در المان شهری به شهردای قصرشیرین کمک می کنیم و برای این کار یک صد نفر نیرو بکار می گیریم.

طلوعی افزود: شهرداری قصرشیرین یک طرحی برای زیباسازی شهر ارائه کند تا بتوانیم به واسطه حضور زوار در قصرشیرین کارهای ماندگاری در زمینه خدمات شهری انجام دهیم.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه هم خاطر نشان کرد: اربعین فرصتی برای خدمتگذاری است و بزرگترین افتخار برای صداوسیما استان است که در مسیر زوار عتبات عالیات کار کند.

امیری ادامه داد: کار رسانه ای در این ایام بسیار حائز اهمیت است زیرا این حماسه به تمام دنیا مخابره می شود، به همین منظور قرارگاه رسانه ای در خسروی مستقر می شود و همه امکانات لازم برای پوشش این حماسه به خدمت می گیریم.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان