به گزارش لنگرخبر، کارگروه ستاد اربعین شهرستان لنگرود به ریاست فرماندار لنگرود روز پنج شنبه، ۱۴ شهریور در دفتر فرماندار برگزار شد.



 



"سیروس شفقی " در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: عملکرد خوب موکب اربعین شهرستان لنگرود نشان دهنده اتحاد و همدلی و انسجام است و چه خدمتی بالاتر از اینکه در راستای اهداف اباعبدالله الحسین (ع) و خدمت به زائران حسینی تلاش کنیم.



 



وی با تأکید بر توجه بیشتر به فلسفه اربعین و پیام عاشورا افزود: پیاده روی اربعین حسینی بزرگ ترین اجتماع شیعیان جهان است و باید در راستای اشاعه فرهنگ عاشورا و اهداف قیام امام حسین (ع) باشد.



 



فرماندار لنگرود با بیان اینکه برپایی موکب حسینی شهرستان جهت پذیرایی زائرین تابع ضوابط نظام مقدس جمهوری اسلامی و زیر پرچم و علم اباعبدالله الحسین می باشد، گفت: می بایست دستگاه های انتظامی و امنیتی مراقب هرگونه سودجویی و موازی کاری بوده که این مهم به بهترین نحو انجام گردد.



 



شفقی با اذعان به اینکه لنگرود جزو اولین شهرستان های استان در برپایی موکب های اربعین حسینی در کشور عراق و تنها موکب از استان گیلان در زلزله کرمانشاه و جز چند موکب استان در سیل لرستان بود، تصریح کرد: امسال نیز با برنامه ریزی های مناسب و دقیق تشکیل جلسات به موقع، تفکیک وظایف و استفاده از راهنمایی های بجا و به موقع پدر معنوی شهر امام جمعه شهرستان، به زائران حسینی بهترین خدمات رسانی خواهیم داشت.



 



به گزارش لنگرخبر، جلسه ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی شهرستان به ریاست فرماندار لنگرود و با حضور محسن صالحی رئیس ستاد عتبات و عالیات شهرستان، غلامرضا منصفی مدیر اجرایی موکب و رئیس شورای شهر و تعدادی از هیئت امنا موکب ولیعصر شهرستان به منظور پذیرایی از کاروان های پیاده در شهر نجف عراق در محل فرمانداری برگزار شد و مقرر شد که جلسه شهرستانی ستاد اربعین در اولین فرصت با حضور مسؤولین ادارات ذی ربط برگزار شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان