به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهدی پارسا با اشاره به تدوین نظام نامه جامع آموزش اصحاب رسانه اظهار کرد: با هدف تربیت مربیان رسانه در گیلان نخستین دوره عالی آموزشی و تخصصی به میزبانی گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام دوره عالی تربیت مربی روزنامه نگاری گیلان آغاز شده است، افزود: ثبت نام محدود در این دوره برای ۳۰ نفر انجام می شود و شرکت در این دوره دارای شرایط خاص سنی، آموزشی و تحصیلات دانشگاهی هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به شرایط واجدین شرایط شرکت در دوره گفت: حداقل سن ۲۵ و حداکثر ۴۵ سال، دارای مدرک تحصیلی حداقل کاردانی، سابقه پنج سال خبرنگاری به تأیید مدیرمسؤول رسانه، دارا بودن گواهینامه معتبر دوره خبرنگاری ازجمله شرایط اختصاصی برای ثبت نام در دوره مذکور است .

پارسا با بیان اینکه به پذیرفته شدگان در آزمون نهایی دوره مربی گری روزنامه نگاری گواهینامه معتبر اعطا می شود، تصریح کرد: گواهی مربی گری درجه دو و سه بر اساس نمره نهایی برای شرکت کنندگان با تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بسیج رسانه صادر می شود.

وی آخرین مهلت ثبت نام در دوره مذکور را پایان ساعت اداری ۲۷ شهریور اعلام کرد و افزود: هزینه ثبت نام برای اعضای بسیج رسانه ۳۰۰ هزار تومان و برای سایر واجدین شرایط ۷۰۰ هزار تومان است که در دو مرحله از واجدین شرایط شرکت در دوره دریافت می شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره تخصصی جمعی از اساتید عالی علوم ارتباطات تدریس و سخنرانی آموزشی ارائه می دهند، بیان کرد: علاقه مندان برای ثبت نام به صورت حضوری به دفتر سازمان بسیج رسانه گیلان مراجعه یا با شماره پیامکی ۰۹۱۱۶۰۱۶۲۵۰ تماس حاصل کنند تا برای تحویل مدارک و مصاحبه پذیرش در دوره فراخوان شوند.

پارسا مدت دوره آموزشی تربیت مربی روزنامه نگاری را ۳۲ ساعت آموزشی دانست و تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد ساعت آموزشی به صورت عملی و کارگاهی برگزار و پذیرفته شدگان در آزمون نهایی تا دو سال در دوره های آموزشی استانی به عنوان مربی شرکت کرده و بر اساس سابقه تدریس، ارزیابی عملکرد و گذراندن دوره غیرحضوری مدرک مربی گری درجه یک دریافت می کنند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان