به گزارش لنگرخبر،جمشید لاهوتی ظهر امروز در نشست شورای آموزش وپرورش این شهرستان در محل آموزش وپرورش لنگرود با اشاره به اینکه بالغ بر 17 هزار دانش آموز در 145 مدرسه و 738 کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند، اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و 92 دانش آموز پیش دبستانی هستند.



مدیر آموزش وپرورش لنگرود با اشاره به اینکه امسال 14 هزار و 670 دانش آموز لنگرودی در مدارس دولتی و یک هزار و 946 دانش آموز در مدارس غیردولتی سال تحصیلی جدید خود را آغاز می کنند افزود: طبق برنامه پنجم باید 12 درصد دانش آموزان به سمت مدارس غیردولتی کشانده شوند که در حال حاضر لنگرود به حدنصاب برنامه پنجم رسیده است.



وی با بیان اینکه لنگرود بعد از تهران یکی از شهرهای پرتراکم کشور است تصریح کرد: از 17 هزار دانش آموز لنگرودی 14 هزار و 340 نفر در فضاهای شهری و بقیه در روستا تحصیل می کنند که این امر نشان دهنده تراکم شهری بالاست.



لاهوتی از ساخت 12 فضای آموزشی جدید در این شهرستان خبر داد و افزود: مدرسه 6 کلاسه در چاف، سه پروژه خیرساز با یک میلیارد و 200 میلیون تومان در دریاسرو رادار کومه، یک سالن ورزشی در انزلی محله، یک استخر شنا و چمن مصنوعی در حال ساخت است.



مدیر آموزش وپرورش لنگرود با اشاره به اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروز و تابستان امسال گفت: 25 هزار نفر روز در مراکز رفاهی و آموزشی لنگرود اسکان شده اند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان