به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، فاطمه شیرزاد با انتقاد از حذف عنوان شهید از برخی تابلوهای معابر عمومی شهر اظهار کرد: متأسفانه اخیراً شاهد انجام این اقدام در برخی از مناطق شهر رشت بودیم که موجب تأسف و شرمندگی در پیشگاه خانواده های معزز شهدا و مردم ولایتمدار رشت شده است.

وی با تأکید بر اینکه با عاملین حذف عنوان شهدا از تابلوهای سطح معابر عمومی رشت به شدت برخورد می شود، گفت: به متولیان این امر هشدار می دهم که در صورت تکرار این اقدام به شدت با آنان برخورد می شود.

شیرزاد با بیان اینکه آرامش و عزت ایران اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم، افزود: هنوز عطر وجود مبارک شهدا در کوچه های این شهر به مشام می رسد و انتظار می رود در روزهایی که به هفته بزرگداشت دفاع مقدس نزدیک می شویم نام و یاد شهدای گران قدر که با نثار خون خود موجب امنیت و آرامش ملت ایران و سرافرازی همه ما شده اند بیش ازپیش گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه از شهردار رشت انتظار ورود جدی به این موضوع را داریم، تصریح کرد: انتظار می رود ناصر حاج محمدی شهردار رشت این موضوع را به صورت بخشنامه به شهرداری های مناطق پنج گانه و به تمامی حوزه هایی که به نحوی نقشی در این زمینه دارند اعلام کرده و با هوشیاری از بروز چنین حرکت هایی که در تضاد با ارزش های انقلاب است برخورد کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت با تأکید به پیگیری این موضوع و برخورد قاطع با فرد متخلف و یا متخلفین بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی رشت با جدیت پیگیر این موضوع بوده و هیچ گونه اهمال و کم کاری در این باره پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان