به گزارش لنگرخبر، سیروس شفقی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه در این نشست باید از ظرفیت فکری و عملی همه مدیران استفاده شود، اظهار کرد: مدیران باید در جلسات از آمادگی قبلی بیشتری شرکت کنند تا در جلسات مشکلاتی حل شود.



وی با بیان اینکه برای رونق تولید و ایجاد اشتغال مدیران باید فعال تر باشند، گفت: مدیران باید در زمان دقیق در سر کار خود حضور داشته و پاسخگوی ارباب رجوعان جهت حل مشکلات باشد.



فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت های بالایی است، افزود: مدیران باید بر اساس تلاش و مدیریت در عمل سنجیده شود و با ان شالله و ماشاالله مدیری سنجیده و انتخاب نمی شود.



نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با بیان اینکه عزل و نصب مدیران بدون هماهنگی با فرماندار امکان پذیر نیست، افزود: اگر مدیری درست عمل کند و هدف گذاری مناسبی در برنامه های سازمانی خود داشته باشند نگرانی درباره تغییر از سوی اداره کل خود نداشته باشد.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه مدیری موفق است که بتواند حق شهرستان را از مدیران فرادستی بگیرد، گفت: تنها تدبیر لازم برای انهار لایروبی است و توقع است این موضوع را آب منطقه ای پیگیر و انجام دهد.



وی با بیان اینکه شکایت دستگاه ها از یکدیگر ممنوع است، افزود: همه اختیارات در دست دستگاه ها مربوط به دولت است و مشکلات احتمالی در بین دستگاه ها در جلسات استانداری و بین مدیران مطرح و حل می شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان