به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، نادر جهان آرای با اشاره به انتشار خبری مبنی بر منع ورود دانش آموز چادری در آزمون تیزهوشان یکی از مدارس شهر رشت اظهار کرد: حدود یک ماه پیش در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان دریکی از مدارس شهرستان رشت، به دانش آموز چادری که براثر گرما با توجه به نقص فنی سیستم های برودتی و افزایش دما، چندین بار از روی نیمکت بلند شده و احساس گرمازدگی می کرد، پیشنهاد برداشتن چادر آن هم در صورت تمایل داده شد.

وی با تأکید بر اینکه منع ورود دانش آموزی چادری به آزمون تیزهوشان دریکی از مدارس شهر رشت حقیقت ندارد، گفت: تنها به دلیل گرمای زیاد و احتمال گرمازدگی دانش آموز، مراقب، تنها با نگاهی مادرانه آن هم در فضایی که مراقبین همگی خانم بودند، به دانش آموز پیشنهاد داد تا در صورت تمایل چادر خود را بردارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان با تأکید بر لزوم صحت واقعه درج خبر توسط رسانه ها بیان کرد: هیچ ممنوعیتی برای ورود دانش آموزان چادری در مدارس تیزهوشان وجود ندارد و شایسته است رسانه ها با توجه به رسالت خبری از صحت خبر مطمئن باشند.

جهان آرای با تأکید بر اهمیت قداست حجاب اسلامی خاطرنشان کرد: در صورت گزارش اجبار دخترخانم های دانش آموز به برداشتن چادر، بدون تردید با عامل یا عاملین در هر رده ای که باشند برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان