به گزارش لنگرخبر، یک خیر لنگرودی زمینی را جهت انجام کارهای عام المنفعه و فرهنگی، وقف و به تولیت امام جمعه لنگرود هدیه کرد.



حجت الاسلام والمسلمین مرتضی حبیبی مدیر حوزه های علمیه خواهران گیلان امروز به همراه امام جمعه لنگرود از محل زمین اهدایی بازدید و درباره نحوه ساخت و فرایند آموزشی ساخت حوزه علمیه خواهران الزهرا (س) گفت وگو کردند.



مدیر حوزه های علمیه خواهران گیلان در این بازدید با بیان اینکه در شرق گیلان دو حوزه علمیه خواهران در آستانه و رودسر وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به استقبال کم نظیر بانوان لنگرودی به دروس دینی و سبقه فرهنگ دینی مردم، جای یک حوزه علمیه خواهران خالی بود که امروز باهمت بزرگان لنگرود تحقق پیدا کرد و امیدوارم در اسرع وقت در مقطع سطح دو و سه  فرهیختگان و دانشوران خوبی تعرفه شوند.



امام جمعه لنگرود نیز با بیان اینکه احداث حوزه علمیه خواهران یکی از دغدغه هایم از بدو ورود به لنگرود بود، اظهار کرد: با توجه به حضور حداکثری بانوان لنگرودی در حوزه های اطراف شهرستان، وجود این حوزه به رونق و حفظ و قوام دانش دینی و تربیت اسلامی در شهرستان کمک خواهد کرد و نقطه عطفی در تحول نظام اجتماعی زن با رویکرد حوزه شیعی خواهد بود.



به گزارش لنگرخبر، این حوزه با نام مبارک قدیسه کبری حضرت زهرا (س) تأسیس خواهد شد.







انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان