به گزارش لنگرخبر، سید جواد سلیمانی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان لنگرود با بیان اینکه نیروی انتظامی برای اجرایی شدن آرمان های انقلاب اسلامی در جامعه تلاش می کنند، اظهار کرد: پرسنل نیروی انتظامی یکی از زحمتکشان جامعه هستند که به طور شبانه روز برای حفظ امنیت جامعه و کشور تلاش کرده و در این راه ۱۳ هزار شهید را تقدیم نظام کردند.



وی با تأکید بر توجه نیروی انتظامی به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مردم ولی نعمتان نظام بوده و از نیروی انتظامی درخواست دارم در مواجهه با مردم مهربان و رئوف باشد که تاکنون این گونه بوده است.



امام جمعه لنگرود با اذعان به اینکه راهبرد انقلاب اسلامی دشمن را رو به استیصال برده است، تصریح کرد: استکبار با فتنه انگیزی، آشوب و جنگ رسانه ای سعی در نابودی نظام را داشت ولی راهبرد انقلاب اسلامی بر سیاست های استکبار غلبه کرد.



سلیمانی با اشاره به نقش جنگ رسانه ای در پیشبرد اهداف استکبار بیان کرد: رسانه های بیگانه طوری فشار اقتصادی را برای کشور شدید می دانستند که مردم در آینده زیر بار این فشارها سر خم کرده و حتی فرزندان خود را هم می کشند اما مردم فداکار و غیور ایران بار دیگر به جهانیان نشان دادند که تا پای جان از آرمان های انقلاب و امام راحل دفاع می کنند.



وی لازمه پیروزی ملت های مسلمان را مقاومت مردم عنوان کرد و افزود: یمن با سرنگونی پهپاد آمریکایی، زدن پالایشگاه آرامکو و نابودی سه تیپ ارتش رژیم آل سعود، با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری به جهان درس ایستادگی و مقاومت داد.



امام جمعه لنگرود با انتقاد از تغییر کاربری زمین های کشاورزی و باغات چای گفت: تغییر کاربری باغات چای چالشی برای جهاد کشاورزی و مردم شده است وقتی تعرفه چای تغییر پیدا کنو و دو میلیون تن برنج در گمرک دپو شود مردم و کشاورز دلسرد شده و مجبورند زمین های کشاورزی خود بفروشند.



سلیمانی با بیان اینکه ویلاسازی در روستاها به یک معضل در استان گیلان تبدیل شده است، تصریح کرد: وقتی کشاورز می بیند که محصولش با قیمت پایین به فروش رفته و نمی تواند امرارمعاش کند مجبور است زمین های خود را فروخته و یک عده افراد سودجو به طریقی زمین های کشاورزی را تغییر کاربری داده و به ویلا تبدیل می کنند به همین دلیل انقلاب کشاورزی در گیلان به انقلاب ویلاسازی تبدیل شده است.



وی با بیان اینکه تغییر کاربری ها باعث آسیب جدی به مردم می شود، بیان کرد: مهم ترین دلیل سیل اخیر در استان مازندران آسیب جدی به مردم شد جنگل خواری و زمین خواری های بسیار زیاد در آن مناطق بوده است که نتوانست جلوی خشم سیل را بگیرد و اگر این روند در استان گیلان ادامه پیدا کند در آینده نزدیک مردم گیلان هم از خشم سیل در امان نخواهند بود.



انتهای پیام /

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان