به گزارش لنگرخبر، عبدالفتاح اهوازیان شامگاه سه شنبه در مراسم یادواره شهدای مسجد امام رضا (ع) این شهر با بیان اینکه آخرین سنگر انقلاب یادواره های شهدا است که متعلق به مردم است، اظهار کرد: جوشش خون شهید باعث شده که امروز توانسته ایم در یادواره های شهدا شرکت کنیم و به یاد آنان باشیم.



وی با بیان اینکه امام حسین (ع) تا لحظه آخر به دنبال امربه معروف و نهی از منکر بود، افزود: برخی هنوز هم توفیق شرکت در یادواره های شهدا را ندارند و دلیل آن خوردن مال شبهه ناک و عدم اطاعت از خدا است.



فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در روزهای اول جنگ با تفنگ بادی و سلاح های دستی با تانک های دشمن مبارزه می کردیم، گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس خود را مأمور به تکلیف می دانستند نه مأمور به نتیجه و هیچ علقه دنیایی نداشتند.



اهوازیان با بیان اینکه بعد از چهار دهه از عمر انقلاب برخی به دنبال حذف کلمه شهید در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: شهید مثل خورشید در جامعه تلالو می کند و همه اثر این شهدا در جامعه را می دانند و برای این با نقشه های مختلف به دنبال فراموشی آن هستند.



وی برخی بعد از دوران جنگ از شهدا و ایثارگران فاصله گرفته و تربیت شدگان غرب را وارد عرصه های مدیریتی کردند، گفت: مشکل امروز کشور فاصله گرفتن از روحیه جهادی دوران دفاع مقدس و دل دادن به غرب و اروپا است.



فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز برخی بین مدیران خوب نفوذ کرده و کارهای خوب آنان را تخریب می کنند، تصریح کرد: نیاز امروز کشور حضور جوانان معتقد و انقلابی در عرصه های مختلف است و می توانیم فضاسازی را در انتخابات برای جوانان انقلابی بارأی درست ایجاد کنیم.



اهوازیان با بیان اینکه احزاب برادری را در جامعه بر هم زدند، افزود: در دوران دفاع مقدس شایسته سالاری بود ولی امروز احزاب شایسته سالاری را سر بریدند و برخی احزاب نیز در انتخابات با پول، لیست می بندند.



وی با بیان اینکه امروز در انتخابات نباید فریب شعارهای ساده را خورد، گفت: امروز تاریخ مصرف برخی از سیاسیون به پایان رسیده و در حال دست وپا زدن هستند و صرفاً به دنبال منافع خود هستند و با انقلاب کاری ندارند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : شنا اهوازیان

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان