به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی امروز در جمع راهپیمایان لنگرود با بیان اینکه دانش آموزان امروز مانند دانش آموزان چهل سال پیش ، سینه های خود را مقابل استکبار و در دفاع از انقلاب سپر کردند، اظهار کرد: آرمان دانش آموزان امروز آرمان دانش آموران دهه ۶۰ است و بر عهد خود استوارتر از گذشته هستند.

وی با بیان اینکه جواب ۶۰ دانش آموز استکبارستیز در سال ۵۷، گلوله های رژیم شاه بود، گفت: رژیم شاه با کشتن دانش آموزان به دنبال سرکوب انقلاب بود ولی مردم و دیگر دانش آموران در حمایت از دانش آموزان شهید وارد میدان شدند و رژیم شاه را از کشور بیرون کردند.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه انقلاب با آرمان خون شهدا است که محکم به راه خود ادامه می دهد، تصریح کرد: هر جا که از شهدا و آرمان های انقلاب فاصله گرفتیم ضربه خوردیم ولی هر جا متکی به آرمان های انقلاب بودیم پیشرفت کردیم که پیشرفت در زمینه های هسته ای و نانو و فناوری ازجمله آن ها است.

سلیمانی با بیان اینکه انقلاب به دلیل ایستادگی مقابل استکبار فناناپذیر است، گفت: امروز دانش آموزان پشتوانه انقلاب هستند و باید اهداف و آرمان های انقلاب را در کلاس های درس به صورت تخصصی تدریس کرد.

وی با اذعان به اینکه امروز دشمن همان دشمن اوایل انقلاب است و به دنبال جبران خسارت های خود است، بیان کرد: سرمایه گذاری دشمن برای ضربه به انقلاب بر روی دانش آموزان امروز کشور است که برای به دست آوردن آن از همه روش های استفاده می کند.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه امروز فضای مجازی راهزن فکری دانش آموزان و جوانان کشور است، افزود: جوانی که ساعت ها فکر خود را مشغول فضای مجازی می کند از فضای حقیقی دور خواهد بود و باید علاوه بر توجه دانش آموز به موضوعات حقیقی، اولیا نیز باید متوجه فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان