به گزارش لنگرخبر، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع هیئت های ورزشی شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با بیان اینکه مسؤولین هیئت های ورزشی باید از مسؤولین شهرستانی مطالبه درست و دقیق داشته باشند، اظهار کرد: در چند سال اخیر هر هیئت ورزشی که درخواستی برای توسعه ورزش شهرستان داشت و پیگیر بود سعی کردیم تا با رایزنی های لازم نیازهای آن رشته وزرشی را فراهم کنیم.



مهرداد لاهوتی با اشاره به پیگیری برای چند پروژه ورزشی در سطح شهرستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم تا در هر بخش شهرستان لنگرود یک زمین چمن مصنوعی وجود داشته باشد که در حال حاضر برای زمین چمن مصنوعی در بخش اطاقور و چاف و چمخاله در حال پیگیری هستیم.



وی با بیان اینکه فوتبال یکی از هویت های ورزشی در شهرستان لنگرود است، افزود: کار احداث سالن ورزش های باستانی از چهار ماه پیش آغازشده و تاکنون سوله آن نصب شده و مشکلی هم بابت تأمین اعتبار احداث آن نیز وجود ندارد.



 



اختصاص 7 میلیارد اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام لنگرود



فرماندار لنگرود نیز با بیان اینکه همه از افزایش شادابی در جامعه از طریق ورزش باخبرند، اظهار کرد: لازم است جلسات هیئت های ورزشی به صورت همگانی یا گروهی به صورت مستمر ادامه داشته باشد تا بتوان کمی از مشکلات را برطرف کرد.



سیروس شفقی با بیان اینکه فرمانداری در حد توان از ورزشکاران و هیئت های ورزشی حمایت می کند، گفت: در حال حاضر وضعیت کشور به گونه ای نیست که برای هر هیئت ورزشی اعتبار مشخص و خاصی را در نظر گرفت ولی با می توان با برنامه ریزی مشخص بخشی از مشکلات را برطرف کرد و این کار غیرممکن نیست.



وی با بیان اینکه این شهرستان ازجمله شهرستان های برتر استان در سرانه ورزشی است، افزود: سرانه ورزشی کشور در سال گذشته، ۸۷ سانتی متر، در استان ۵۲ سانتی متر و شهرستان لنگرود ۷۲ سانتی متر است.



فرماندار لنگرود از فعالیت بیش از ۵۰ هیات ورزشی فعال در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از ۶ هزار ورزشکار سازمان یافته که تحت پوشش بیمه هستند در شهرستان وجود دارد و آمادگی همکاری با همه هیات های ورزشی شهرستان را دارم.



نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با بیان اینکه امسال بیش از هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و شهرستانی برای پروژه های ورزشی نیمه تمام شهرستان اختصاص یافته، تصریح کرد: امسال با توجه به اعتبارات درنظرگرفته شده برای چهار پروژه سالن توپی (چندمنظوره) ملاط، سالن باستانی و زمین چمن مصنوعی کومله و سالن توپی خالکیاسر، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش شهرستان خواهیم بود.



شفقی با تشریح اعتبار تخصیص یافته برای پروژه های نیمه تمام ورزشی بیان کرد: برای سالن باستانی لنگرود یک میلیارد و 800 میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی کومله دو میلیارد و 300 میلیون تومان و یک میلیارد و 900 میلیون تومان برای سالن توپی ملاط اعتبار استانی در نظر گرفته شده که با یک میلیارد تومان اعتبار شهرستانی برای سالن توپی (چندمنظوره) خالکیاسر، درمجموع هفت میلیارد تومان اختصاص یافت.



به گزارش لنگرخبر، در این نشست صمیمی که بیش از سه ساعت طول کشید روسای هیات های ورزشی شهرستان مشکلات خود را بیان کردند و درباره مشکلات مطروحه همفکری و راهکارهایی اتخاذ شد و جلسات بعدی نیز با دسته بندی سایر موارد موردتوافق قرار گرفت.







انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان