به گزارش لنگرخبر، مهرداد لاهوتی ظهر روز پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار کومله در سالن گردان حمزه این شهر با بیان اینکه شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است که سهام داران این نهاد مردم هستند، اظهار کرد: مردم بازوی اصلی هر شهری هستند و همه مردم باید بعد از تشکیل شهرداری، زیر سایه شهرداری باشند و هیچ جریان و حزبی نباید در انجام امور کار اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری باید چتر خدمت خود را به گونه ای باز کند که همه مردم را در بر بگیرد، گفت: شورا و شهرداری مشورت با مردم را در انجام کارهای عمرانی و خدماتی در نظر بگیرد و از آن غافل نشود.


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات شهرداران دخالت نمی کنم و اعضا شورا می توانند شهادت دهند، افزود: باید شهردار و اعضا شورا از استعداد و ظرفیت مسؤولین شهرستانی نیز برای پیشبرد اهداف و توسعه شهری به نفع مردم شهر استفاده کند.


عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی بااعتبار 120 میلیارد تومان در کومله در حال احداث است، خاطرنشان کرد: برای احداث و ثبت این بیمارستان در کومله تلاش شد و در این نابسامانی پولی دولت مکلف به ساخت آن در این شهر شد که بهره آن را مردم خواهند برد.


لاهوتی با بیان اینکه بازار شهر کومله درگذشته سنگ فرش بود، گفت: می توان با سنگ فرش کردن مجدد این بازار را به هویت سابق خود برگرداند و نمای ظاهری زشت فعلی به نمایی زیبا تبدیل شود.


انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان