به گزارش لنگرخبر، ارسلان زارع امروز در گردهمایی سالانه دبیران و هیئت های اجرایی خانه کارگر کشور در خانه کارگر چمخاله با بیان اینکه جامعه کارگری نقش مهمی در تولید، توسعه استان گیلان و کشور دارد، اظهار کرد: نمی توانیم از نقش مهم جامعه کارگری و استفاده از این ظرفیت در آبادانی کشور فراموش منکر و غافل شویم.


وی با بیان اینکه فعالیت های جامعه کارگری بر تمام ارکان جامعه به ویژه تولید و اقتصاد تأثیرگذار است، گفت: در استان گیلان برای حمایت از این قشر و همچنین بررسی مشکلات واحدهای تولید جلسات رفع موانع به صورت مستمر برگزار می شود.


استاندار گیلان با اشاره به بازگشت ۳۶۰ واحد تولیدی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید استان گیلان بیان کرد: همه مسؤولین استان گیلان در راستای افزایش قدرت اقتصادی جامعه کارگری و رفع موانع تولید تلاش می کنند.


زارع جامعه کارگری را ثروت ملی و مهم ترین سرمایه اجتماعی هر جامعه ای دانست و افزود: با تقویت این حوزه و حل مشکلات واحدهای تولید شاهد کاهش نرخ بیکاری خواهیم بود.


نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه رونق اقتصادی در گرو تداوم تولید و فعالیت های جامعه کارگری است، گفت: ایجاد خلل در این بخش، بر تمامی ارکان جامعه تاثیر می گذارد و بر این مبنا همه باید برای تحکیم این زنجیره همت گمارند.


 

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان