حجت الاسلام والمسلمین مهدی بازدار امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه بهترین و مهم ترین وظیفه همه انسان ها در عصر غیبت خودسازی است، اظهار کرد: خودسازی فقط مربوط به مردم عام جامعه نمی شود و مسؤولین و خواص نیز باید به تقوا و خودسازی بپردازند.



وی با بیان اینکه مدیری را می توان انقلابی و منتظر امام زمان دانست که برای مردم و از بین رفتن مشکلات جامعه جهادی عمل کند، گفت: مدیری که ادعای انقلابی دارد ولی برای مردم کار جهادی نمی کند را نمی توان منتظر و انقلابی دانست و باید این شاخصه را در عمل نشان دهد.



رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود با بیان اینکه اگر مدیری قدرت انجام کاری را ندارد باید صادقانه به مردم بگوید، افزود: نخستین هدف مسؤولین باید جلب رضایت خدا و امام عصر از طریق خدمت صادقانه به مردم باشد و رفتار آن مسؤول نباید به گونه ای باشد که دیگران آن رفتار را به حکومت نسبت دهند.



بازدار با تأکید بر اینکه یک مسؤول منتظر باید به جای شعار، عمل گرا باشد، تصریح کرد: مشهور است که نامه عمل انسان ها به دست امام زمان می رسد و اگر مدیری خوب عمل کرد و رضایت مردم را حاصل داشت قطعاً امام زمان نیز راضی خواهند بود.



وی با اذعان به اینکه مسؤولین وظیفه دارند در عصر غیبت گوش به فرمان ولی فقیه باشند، گفت: حرافی صرف توسط برخی مسؤولین برای مردم جامعه فایده نداشته و مدیران باید به توصیه های ولی فقیه به عنوان نائب امام زمان توجه کنند تا مردم در آرامش باشند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان