به گزارش لنگرخبر،سردار "عزیزاله ملکی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستا های ساحلی شهرستان لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.



سردار ملکی بیان داشت: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد فردی 2 هزار و 500 متر مربع از اراضی ساحلی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را با سیم خاردار محصور و در آنجا آلاچیق احداث کرده است.



وی اظهار داشت: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور، کلیه آثار تجاوز جمع آوری و رفع تصرف انجام شد.



سردار ملکی با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین تصرف شده را 37 میلیارد ریال برآورد کرده اند تصریح کرد: در این راستا متهم 39 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.



فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر حفظ بیت المال و لزوم مراقبت از اراضی ملی و منابع طبیعی، به عزم راسخ پلیس و دستگاه قضائی در برخورد با پدیده زمین خواری اشاره کرد و از شهروندان خواست برای حفظ و حراست از اراضی و منابع ملی که متعلق به همه و نسل آینده است در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشابه، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان