به گزارش لنگرخبر، رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان با برگزاری هفته سیزدهم و انجام پنج مسابقه پیگیری شد.







در جریان این رقابت ها و در بازی های برگزار شده از هفته سیزدهم ، تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری فومن و دخانیات گیلان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال نوجوانان شهرداری فومن با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد تا همچنان یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات باشد.



همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها ، تیم های فوتبال نوجوانان ز و کشاورز املش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال نوجوانان کشاورز املش در یک بازی برتر با نتیجه دو بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.



در سایر بازی های برگزار شده نیز ، تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان در یک بازی پرگل با نتیجه سه بر دو تیم فوتبال نوجوانان بنیادکار پره سر را مغلوب کرد و تیم فوتبال نوجوانان اتحاد آبکنار بندرانزلی با نتیجه دو بر یک پرسپولیس رشت را شکست داد.



اما در یکی دیگر از بازی های مهم این هفته، تیم های فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل و سپیدرود رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت در یک بازی برتر و پرگل با نتیجه چهار بر یک حریف خود را مغلوب کرد تا این تیم نیز به صدر جدول نزدیکتر شود.



در جدول رده بندی این رقابت ها نیز، تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش با کسب ۲۶ امتیاز و یک بازی کمتر در صدر جدول قرار دارد، شهرداری فومن نیز با همین امتیاز در مکان دوم است ، تیم های فوتبال نوجوانان سپیدرود رشت با ۲۴ امتیاز و آینده سازان سیاهکل با ۲۲ امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.



در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، ۱۲ تیم  در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.





همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان