به گزارش لنگرخبر، دوم اسفندماه سال جاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس برگزار می شود که از دهم آذرماه به مدت هفت روز ثبت نام از کاندیداها در فرمانداری شهرستان ها انجام می شود.



در خبر چندی پیش که توسط لنگرخبر منتشر شد تعدادی از کاندیداهایی که در دوره های گذشته در رقابت برای به دست آوردن کرسی مجلس در لنگرود با یکدیگر به رقابت پرداختند منتشر شد که مهرداد لاهوتی، سید گل آقا پورعباس، پرویز محمدنژاد، محمدعلی حیدری، پرویز صیقلی، حسن اخگری، محمود دهگان، احمد اسماعیلی و حمید رمضان پور ازجمله آنان بودند.



برای مشاهده خبر اینجا کلیک کنید.



در این خبر تصمیم داریم تعداد دیگری از کاندیداها که تحرکاتی از آنان برای شرکت در انتخابات مجلس مشاهده شده را منتشر کنیم.



 



*علی اصغر حجامی معاون سابق محیط زیست گیلان یکی از گزینه هایی است که نامش به عنوان یکی از کاندیداهای مجلس یازدهم نام برده می شود که دو دوره عضویت در شورای شهر لنگرود را در کارنامه کاری خود دارد که در آخرین دور حضور وی در شورای شهر لنگرود با حاشیه های فراوانی همراه بود.



حمایت وی از رضا کحالی و انتخاب شورا به عنوان شهردار لنگرود آغاز حاشیه وی در دوره گذشته شورای شهر لنگرود بود که درنهایت وی نخستین کسی بود که به مخالفت با کحالی پرداخت، البته در زمان شهردار شدن افشین گلباغی نیز بی تحرک نبود، یکی دیگر از حاشیه ها اشتغال فرزند وی در شهرداری بود که البته اکنون فرزند حجامی در ارگان دیگری مشغول به کار است.







 



*محمداسماعیل احمدی سلوش نیز ازجمله کاندیداهای احتمالی این دوره انتخاب است، البته وی در دوره دهم نیز شرکت کرده بود که موفق به کسب یک هزار و 309 رأی نیز شده بود.



عمده فعالیت وی در فضای مجازی است که با انتشار پست هایی از بزرگان انقلاب، ادعای مبارزه با فساد را می کند.



وی کارمند بازنشسته جهاد کشاورزی است.







 



نصرت نادم نیز از دیگر گزینه های احتمالی است که در دوره گذشته نیز اقدام به ثبت نام کرده بود که ظاهراً از سوی شورای نگهبان عدم احراز شد و موفق به رقابت با دیگر کاندیداها نشد.



نادم، معاون سازمان هدفمندی یارانه ها نیز بود، سرپرست اداره کل خدمات و تدارکات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سرپرست اداره کل آموزش و تشکیلات پست بانک ایران و رئیس اداره گزارشات و اطلاعات فنی دیسپاچینگ منطقه شمال کشور (وزارت نیرو) و …، ازجمله سوابق اجرایی نادم به شمار می رود.



نادم از بدو آغاز به کار دولت “تدبیر و امید” یکی از گزینه های تصدی استانداری گیلان بود و در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز قائم مقامی دکتر محمدباقر نوبخت در معاونت احزاب و تشکل های سیاسی ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام دکتر حسن روحانی را بر عهده داشت.







 



* امین امیری درویشانبری از دیگر گزینه های کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم در لنگرود است، امیری کارشناس ارشد بهداشت بوده که هم اکنون به عنوان کارمند شبکه بهداشت و درمان لنگرود مشغول به فعالیت است.



حضور در دوره چهارم شورای اسلامی شهر لنگرود و مشاور جوان فرمانداران اسبق شهرستان لنگرود و مدرس دانشگاه ازجمله سوابق امیری به شمار می رود.



 







 



 



*یوسف مھموم سالکویه، کارشناس ارشد جغرافیای برنامه ریزی محیطی، جانباز و ایثارگر است که یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی به شمار می رود.



وی در دوره ششم، ھفتم و ھشتم انتخابات مجلس در لنگرود شرکت کرده بود که در ادوار فوق بارأی مردم لنگرود نفر دوم انتخابات شده بود.



مسئولیت ھای فرماندهی و مدیریتی کلان در وزارت دفاع، مسؤولیت ھای اجرایی و مدیریتی در ستاد فرماندهی معظم کل قوا، مدیرکل بازرسی تعزیرات حکومتی، فرمانده حفاظت بنیاد جانبازان و مستضعفان کل کشور و معاون اجرایی بنیاد تعاون زندانیان کشور معاون حفاظت ازجمله سوابق اجرایی مهموم است.



 







 



* یعقوب رمضانی کارشناس مدیریت دولتی و کارمند فعلی روابط عمومی فرمانداری لنگرود است که شنیده هایی از حضور وی به عنوان یکی از کاندیداهای مجلس یازدهم شنیده شده است.



وی بیش از ۲۰ سال سابقه کار دولتی دارد.



وی در سابقه کاری خود کارشناس انتخابات، دهیاری ها و شوراها و روابط عمومی بخشداری اطاقور در بخشداری اطاقور بوده است.



رمضانی در حال حاضر مدیر روابط عمومی فرمانداری لنگرود است.







 



 



* علی علی نژاد دکترای حقوق جزا و جرم شناسی از دیگر کاندیداهای احتمالی است.



علی نژاد در حال حاضر کارمند دادگستری لنگرود است و دارای 15 سال سابقه کار حقوقی و قضایی است.



وی سابقه تدریس در دانشگاه های پیام نور را در دارد.







 



* دکتر محمد حسن پور دیوشلی نیز از دیگر گزینه های احتمالی است که البته در دوره های گذشته نیز نام وی بر سر زبان ها بود ولی هیچ گاه برای ثبت نام نیز اقدام نکرد.



وی معاون سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گیلان است که در حال حاضر رئیس اداره ارشاد رشت است.



وی سابقه تدریس در دانشگاه های استان را نیز در کارنامه خود دارد و مدتی نیز به عنوان گزینه مدیرکلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بود که درنهایت فیروز فاضلی انتخاب شد.







 



* احسان الله قاسمی پور نیک بین نیز از دیگر کاندیداهای احتمالی است که گفته می شود کارمند شهرداری تهران است.



وی قبل از اشتغال در مجموعه شهرداری، مسئول اموال نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه و حسابرس بنیاد جانبازان بود.



رئیس بازرسی امور ایثارگران شهرداری تهران، سرپرست نظارت پیگیری منطقه ۶ تهران، شهردار نواحی و معاون نواحی در منطقه ۱۸ ازجمله سوابق کاری نیک بین است.



 



*مریم غفوری دارای دکترای روانشناسی عمومی است که در چند سال اخیر شاهد حضور وی در عرصه های اجتماعی و ورزشی لنگرود نیز هستیم ازجمله گزینه های احتمالی مجلس یازدهم است.



از وی چندین یادداشت و مقاله در زمینه بهداشت خانواده و کمک به خانواده های کم برخوردار در رسانه ها منتشرشده است.







 



* حجت الاسلام موسی روشن قیاس نیز از قضات دادگستری است که در خارج از گیلان مشغول به فعالیت بوده و نام وی نیز به عنوان یکی از گزینه های احتمالی مطرح است.



 



* حسن حبیبی پور، ارسلان نیک پی، شاهرخ پورغلام، علی دوست کام، احمد سروش و سید عباس پورعباس از دیگر افرادی است که به عنوان گزینه های احتمالی از آنان نام برده می شود.



اسامی بالا ازجمله افرادی هستند که از آنان به عنوان چهره های جدید مجلس یازدهم در لنگرود از آنان نام برده می شود که متأسفانه اطلاعات تکمیلی در حال حاضر از آنان در دسترس نیست.



 



در دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی مهرداد لاهوتی برای سومین بار متوالی با ۲۸ هزار و ۸۴۶ رأی به عنوان نماینده لنگرود انتخاب شد و سید گل آقا پورعباس با ۲۴ هزار و ۳۱۰ رأی و پرویز محمدنژاد با ۱۳ هزار و ۵۹ رأی دوم و سوم شدند.



 



انتهای پیام/

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان