به گزارش لنگرخبر، علی اصغر حجامی ازجمله داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لنگرود است که در نخستین روز نام نویسی از کاندیداها، با حضور در فرمانداری لنگرود برای ورود به عرصه انتخابات ثبت نام کرد.



حجامی در گفت وگو با لنگرخبر با بیان اینکه بااقتدار تمام، جهت ثبات عرصه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در عرصه انتخابات و هر آنچه تکلیف است بدان عمل می کنم، اظهار کرد: به فرموده رهبری، جوانان باید در عرصه سیاسی حضور پیدا کنند و امروز با توجه به وضعیت حساس کشور از بعد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی علی رقم همه تحریم های ظالمانه دشمن، این تکلیف احساس می شود.



 



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لنگرود، انگیزه اصلی خود از ورود به عرصه انتخابات را اقتدار کشور، اصلاح سیاست و اصلاح قوانین عنوان کرد و گفت: امروز با توجه به وضعیت کشور نیاز است در مجلس اصلاحاتی انجام شود و هر آنچه در بضاعت و توانم باشد در این زمینه تلاش خواهم کرد.



 



وی با تأکید بر اینکه تعهد و قول بی مورد مشکلی را حل نخواهد کرد، افزود: همه ملت جزو خواص جامعه محسوب می شوند و شهروندان امروز باید در عرصه سیاسی برای اقتدار ملی حضور پرشور داشته باشند.



 



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لنگرود، انتخابات را عرصه ظهور و بروز وحدت، عقلانیت و شعور ملی مردم دانست.



 



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : علی اصغر حجامی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان