به گزارش لنگرخبر، محمداسماعیل احمدی سلوش ازجمله داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لنگرود است که در نخستین روز نام نویسی از کاندیداها، با حضور در فرمانداری لنگرود برای ورود به عرصه انتخابات ثبت نام کرد.



محمداسماعیل احمدی سلوش در گفت وگو با لنگرخبر با بیان اینکه برای دفاع از حق وحقوق ملت و شهروندان لنگرود وارد عرصه انتخابات شدم، اظهار کرد: شهدا و امام شهدا کار حسینی کردند و رفتند و وظیفه امروز ما این است که زینبی کارکنیم.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنگرود با بیان اینکه وظیفه همه ما امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: به دیگران اعتماد کردیم و خیانت دیدیم و به همه همین دلیل کاندیدا شدم.



وی با بیان اینکه در دوره هایی که وارد عرصه انتخابات شدم وامدار کسی نبوده و نیستم، افزود: نماینده باید در تمام امور در خدمت مردم باشد و فقط خود و خانواده خود را نبیند بلکه همه را به یک چشم در نظر بگیرد.



احمدی سلوش با بیان اینکه برای گرفتن حق وحقوق خود از یکدیگر متفرق هستیم، تصریح کرد: متأسفانه شهرمان در زیر چکمه های بیگانگان خودفروخته خرید آرا، له شده و برخی ثروتمندان و جناح های چپ و راست نااهل از شهر و استان دیگری به این شهر آمدند.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنگرود با بیان اینکه رهبری به انتخاب نماینده شجاع تأکید کرده اند، گفت: در صورت نماینده شدن مشکلات شهرستان را حل کرده و شرایط ایجاد اشتغال برای جوانان لنگرود را فراهم می کنم.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان