به گزارش لنگرخبر، در نخستین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم در شهرستان لنگرود، پرویز محمدنژاد به عنوان نخستین نفر وارد عرصه انتخابات شد.

وی قائم مقام سابق شرکت توزیع نیروی برق گیلان نیز بود که در دوره گذشته جهت حضور در انتخابات از سمت خود کناره گیری کرد. وی در دوره پیش نیز نخستین فردی بود که برای انتخابات مجلس ثبت نام کرده بود. پرویز محمد نژاد دانش آموخته دوره دکترای مدیریت کسب وکار با گرایش دیپلماسی تجاری است. تکنسین شبکه امور برق لنگرود، رئیس اداره برق کومله، مدیر امور توزیع برق لنگرود، مدیر امور برق لاهیجان، مدیر امور جنوب شرق گیلان و قائم مقام مدیرعامل توزیع برق گیلان در امور برق شهرستان های کل استان ازجمله سوابق اجرائی محمد نژاد است.   علی اصغر حجامی نیز هم زمان با نخستین روز ثبت نام از کاندیداهای مجلس یازدهم با حضور در فرمانداری لنگرود برای شرکت در عرصه انتخابات ثبت نام کرد. حجامی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است که در حال حاضر به عنوان کارشناس حقوقی اداره کل محیط گیلان فعالیت می کند. عضویت در دوره دوم و چهارم شورای شهر لنگرود و قائم مقام و معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی اداره کل محیط زیست گیلان ازجمله سوابق اجرایی وی است.    

محمدرضا احمدی سلوش نیز دیگر ثبت نامی از لنگرود است که سابقه کار اجرایی به عنوان معاون اسبق وزیر جهاد سازندگی و رئیس تدارکات و حمل ونقل ماشین آلات امور پشتیبانی جهاد کشاورزی را در کارنامه خود دارد.

 

نصرت نادم نیز امروز با حضور در ساختمان وزارت کشور برای حوزه انتخابیه لنگرود نام نویسی کرد.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم اقتصادی است که معاون سازمان هدفمندی یارانه ها، سرپرست اداره کل خدمات و تدارکات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سرپرست اداره کل آموزش و تشکیلات پست بانک ایران و رئیس اداره گزارشات و اطلاعات فنی دیسپاچینگ منطقه شمال کشور (وزارت نیرو) و ازجمله سوابق اجرایی نادم به شمار می رود.

 

حمید رمضان پور دریاسری نیز با حضور در ساختمان وزارت کشور در تهران برای حوزه انتخابیه لنگرود ثبت نام کرد.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل عمومی و دانشجوی دکتری در همین رشته است که به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه فعالیت می کند.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان