به گزارش لنگرخبر، در ساعات پایانی دومین روز از نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرکز حوزه انتخابیه لنگرود، " پژمان فهیمی فام " کارشناس ارشد برنامه ریزی آموزشی با حضور در محل فرمانداری لنگرود ثبت نام کرد.



" پژمان فهیمی فام " در گفت وگو با لنگرخبر هدف اصلی خود از ثبت نام را تشویق همه افراد و شهروندان لنگرودی برای مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات دانست و اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات به افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران کمک می کند و ازاین رو همه به ویژه نامزدهای انتخابات باید برای برگزاری یک انتخابات پرشور کمک کنند.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لنگرود، آموزش را مهم ترین محور برنامه های خود اعلام کرد و گفت: اهمیت آموزش و مهارت های فنی و حرفه ای به حدی است که در افزایش تولید ملی مؤثر بوده و حمایت از تولید ملی مقدمه ای بر اشتغال زایی، کارآفرینی و افزایش بهره وری در تمامی عرصه هاست.



فهیمی فام، آموزش کشاورزان و افزایش سطح کمی و کیفی محصولات کشاورزی، افزایش تعاونی های تولید را از دیگر رئوس برنامه های خود اعلام کرد.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لنگرود، انگیزه اصلی ورود به عرصه انتخابات را شناخت توانایی خود در این عرصه عنوان کرد و افزود: مردم باید به کاندیدای منتخب تائید صلاحیت شده رأی دهند چراکه رأی مردم پشتوانه نظام است و حضور پرشور و حداکثری در انتخابات نظام را بیمه می کند .



پژمان فهیمی فام، ۴۴ ساله با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد برنامه ریزی آموزشی است که برای دومین بار در حوزه انتخابیه لنگرود ثبت نام کرده که هم اکنون نیز دبیر متوسطه اول آموزش وپرورش کومله است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : پژمان فهیمی فام

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان