به گزارش لنگرخبر، روز گذشته خبری با تیتر" کودک آزار البرزی دستگیر شد/ ضرب و شتم ارباب رجوع توسط رئیس اداره در لنگرود! " در این پایگاه خبری منتشر شد.



فرمانداری لنگرود در واکنش به این خبر، توضیحاتی را به تحریریه این رسانه ارسال کرده است.



توضیحات فرمانداری لنگرود را در ادامه بخوانید:



به گزارش روابط عمومی فرمانداری لنگرود، با توجه به خبر منتشره در پایگاه خبری تحلیلی لنگر خبر مبنی بر "ضرب و شتم ارباب رجوع توسط رئیس اداره در لنگرود" در تاریخ 11 آذر پیگیری جدی در این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با توجه به اهمیت ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری و تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی فرمانداری لنگرود پیگیر این موضوع قرارگرفته و تا ساعت 14 امروز (12 آذر) اطلاعات کافی از منابع مذکور در این خصوص دریافت نکرده است در ضمن هیچ گونه شکایت و گزارشی نیز به فرمانداری شهرستان لنگرود واصل نشده است.



بدیهی است همچنان در این راستا روابط عمومی فرمانداری لنگرود، تکریم ارباب رجوع را که از مهم ترین اولویت های فرمانداری شهرستان می داند و پیگیری های بعدی نیز در این زمینه معمول می دارد.



لازم به ذکر است، تکریم ارباب رجوع حقیقتی است که نباید از آن غافل شد و مدیران دستگاه های اجرایی در صورت رعایت نکردن حقوق ارباب رجوع در ادارات و برخورد نامناسب مطابق قوانین برخورد جدی می شود.



 



ضرب و شتم رئیس با ارباب رجوع دریکی از ادارات لنگرود/مردم منتظر واکنش فرماندار هستند!



به گزارش لنگرخبر، شنیده شده رئیس یکی از ادارات شهرستان لنگرود یکی از ارباب رجوعان اداره خود را با ضرب و شتم همراهی کرده است.



ارباب رجوع که برای کار و پیگیری امورات به رئیس اداره مراجعه کرده بود با پذیرایی رئیس این اداره با کتک کاری مواجه شد و از رئیس این اداره که خود فردی فرهنگی است توقع چنین کاری نمی رفت.



اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می شود.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : اراضی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان