به گزارش لنگرخبر، سه روز از زمان ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم در لنگرود گذشته و در این مدت پرویز محمدنژاد، علی اصغر حجامی، محمد اسماعیل احمدی سلوش، حمید رمضان پور دریاسری، نصرت نادم و پژمان فهیمی فام 6 داوطلبی بودند که برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده اند.



علی رغم فرصت محدود برای ثبت نام کاندیدها و بعد از گذشت سه روز فقط 6 نفر ثبت نام کرده اند و به نظر می رسد کاندیداها زمان ثبت نام خود را به روزهای واپسین زمان ثبت نام موکول کرده اند.



طی چند روز اخیر گمانه زنی ها حاکی از حضور یوسف مهموم سالکویه برای شرکت در مجلس یازدهم در لنگرود است که در ادوارِ گذشته کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه لنگرود نیز شده بود ولی تاکنون موفق به تصاحب کرسی مجلس نشده است.



وی کارشناس ارشد جغرافیای برنامه ریزی محیطی، جانباز و ایثارگر است که در دوره های ششم، هفتم و هشتم انتخابات مجلس در لنگرود شرکت کرده بود که در دورهای مذکور بین ۱۷ نفر از کاندیداهای محترم نفر دوم تا چهارم را در لیست حوزه انتخابیه لنگرود به خود اختصاص داده بود.



فرماندهی و مدیریت ارشد در وزارت دفاع، مسؤولیت های اجرایی و مدیریتی در ستاد فرماندهی معظم کل قوا، مدیرکل بازرسی تعزیرات حکومتی ویژه آرد ونان، جانشین فرمانده حفاظت بنیاد جانبازان و مستضعفان کشور و در مقطعی از زمان معاون اجرایی بنیاد تعاون زندانیان کشور ازجمله سوابق اجرایی مهموم است.



باید منتظر ماند با توجه به گذشت سه روز از ثبت نام آیا مهموم برای شرکت در عرصه انتخابات مجلس یازدهم پای به میان می گذارد یا خیر!







انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان