به گزارش لنگرخبر، مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران درباره شفافیت هزینه های انتخاباتی گفت: من حاضر هستم این هزینه ها را اعلام کنم.


وی افزود: باید در کشور در زمینه مبارزه با فساد طوری تلاش کنیم تا مردم را محرم نظام بدانیم.


نماینده لنگرود در مجلس تصریح کرد: برخی تصور می کنند مردم محرم نیستند، ولی فلسفه حاکمیت برای مردم است و ما نماینده آنها هستیم و هر تصمیمی که در مجلس گرفته می شود باید به سمع و نظر آنها برسد.


 

وی گفت: همه هزینه های انتخاباتی ام شفاف و روشن است و در ایام مربوطه در اختیار مردم قرار خواهیم داد.


لاهوتی ادامه داد: این دوره نیز مانند ادوار هشتم، نهم و دهم مجلس از شهر لنگرود برای حضور در مجلس ثبت نام می کنم.


وی در پاسخ به این پرسش که نظر شما درباره عملکرد مجلس دهم چیست؟ اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم باید اظهارنظر شود و با این شرایط این مجلس تلاش خود را انجام داد، ولی مجلس یازدهم باید تغییر بنیادین در شکل قانون گذاری داشته باشد به خصوص اینکه در کشور ما نیاز به این حجم از قانون گذاری نیست و باید بیشتر به سمت نظارت بر اجرا حرکت کرد.


نماینده مردم لنگرود در مجلس دهم گفت: همه مجلس ها در دوره های گذشته در بحث نظارت بر اجرای قانون ضعف داشتند و این روند اگر در مجلس یازدهم ادامه پیدا کند، غلط است.


لاهوتی در پاسخ به این پرسش که اولویت مجلس یازدهم چیست، عنوان کرد: باید مجلس یازدهم به سمت نظارت حرکت کند و نظارت خود را پررنگ تر کند و آثاری که امروز جامعه ما را رنج می دهد همین موضوع های اقتصادی است و این موضوع ها مبتنی بر تعاملات سیاسی ماست. وقتی گفته می شود تعاملات سیاسی، همه اذهان به سمت آمریکا می رود. آمریکا قلدری خود را دارد و در دنیای توهم خود به سر می برد، ولی تعاملات سیاسی ایران با همسایگان اگر تقویت شود شاید امروز بسیاری از مسائل اقتصادی در این وضعیت قرار نداشت.


وی تصریح کرد: من هر سه دوره به صورت مستقل وارد مجلس شده ام و فراکسیون مستقلان نیز بسیار قوی بود.


انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان