به گزارش لنگرخبر، در پنجمین روز از نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در مرکز حوزه انتخابیه لنگرود، ”علی علی نژاد ” دانشجوی سال آخر دوره دکتری تخصصی رشته حقوق کیفری و جرم شناسی با حضور در محل فرمانداری لنگرود ثبت نام کرد.



 



دکتر علی علی نژاد در گفت وگو با لنگرخبر با بیان اینکه خدا را شاکرم که انتخابات فرصتی را به وجود آورد تا در کنار مردم، با مردم از مسؤولین اجرایی پرسشگری داشته باشیم، اظهار کرد: مهم ترین دغدغه امروز مردم دغدغه معیشت است که با مطالبه گری از مسؤولین باید پیگیر حق وحقوق مردم بود.



 



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنگرود با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات و جلوگیری از رانت و فساد موجب رشد جامعه می شود ، گفت: در فرصت مناسب دلائل ایجاد رانت و فساد و راه های جلوگیری از آن ها را بیان خواهم کرد.



 



وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم در انتخابات حضوری گسترده داشته باشیم، افزود: رای هر شهروند در سرنوشت جامعه تأثیرگذار است و همه را برای حضوری پرشکوه و آگاهانه در انتخابات دعوت می کنم.



 



مدرس دانشگاه های پیام نور شرق گیلان با بیان اینکه شعار خود را در انتخابات "لنگرود شهرستان نمونه اقتصادی مقاومتی " اعلام کرد و گفت: لنگرود دارای محصولات استراتژیکی مانند برنج، چای، ابریشم و مرکبات و وجود نعمت دریا و کوه است که همه این ها پتانسیل های بالایی است که از آن در راستای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید می توان استفاده کرد.



 



گفتنی است، دکتر علی علی نژاد، دانشجوی سال آخر دوره دکتری تخصصی رشته حقوق کیفری و جرم شناسی، بالغ بر 15 سال کارحقوقی و قضایی در دادگستری لنگرود، کارمند دادگستری، مدرس دانشگاه پیام نور شرق گیلان از سال 93، نماینده دادگستری در امور خانواده اداره بهداشت و درمان لنگرود، عضو سازمان بسیج حقوقدانان گیلان از جمله سوابق اجرایی دکتر علی نژاد است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : علی علی نژاد

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان