به گزارش لنگرخبر، یوسف مهموم سالکویه در پنجمین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم با حضور در فرمانداری لنگرود برای این حوزه انتخابیه ثبت نام کرد.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنگرود در گفت وگو با لنگرخبر با دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات و انتخابی آگاهانه اظهار کرد: تلاش می شود که پیگیر جدی، مستمر و خالصانه و شفاف مطالبات مختلف مردمی در کلیه موضوعات اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و حتی سیاسی باشیم.



وی با بیان اینکه باارزش ترین و شایسته ترین رکن نظام مردم هستند، گفت: خدمت صادقانه به مردم شریف به منظور تقویت هر چه بیشتر اعتماد مردمی به جایگاه مجلس (مطالبه گر) و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله اهداف بنده در صورت اعتماد مردم به من است.



مهموم سالکویه با تاکید بر اینکه برای خدمات دهی بهتر به مردم شایسته سالاری در بدنه مدریتی استان و شهرستان مدنظر است، تصریح کرد: هماهنگی ویژه با مسئولین و دست اندکاران اصناف، بهره گیری مطلوب تر از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در شهرستان، تلاش برای تقویت اصناف و رفع مشکلات صنفی آنان و از سویی دیگر افزایش حمایت های مردمی و عمومی این بخش در کنترل و تعدیل حداکثری قیمت کالا و خدمات می تواند اثرگذار باشد.



به گفته داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان لنگرود، شناسایی و بهره گیری شایسته از ظرفیت های موجود فکری، فرهنگی و استفاده بهینه، مطلوب و منطقی از این سرمایه ارزشمند در سطح شهرستان به منظور ارتقاء سطح خدمات گوناگون و تقویت مبانی ارزشی در فعالیت های اجتماعی و اقتصادی  غیره در برنامه های وی قرار دارد.



وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی خدمات در عصر حاضر به مردم بیان کرد: اطلاع رسانی گزارش عملکرد به عموم مردم در مقاطع زمانی معین از طریق رسانه های محلی، اجتماعات مردمی و غیره دارای اهمیت بوده و مد نظر است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان