به گزارش لنگرخبر، سعید باباخانی لنگرودی، جوان دهه شصتی در ششمین روز از نام نویسی با حضور در حوزه انتخابیه لنگرود ثبت نام کرد.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه لنگرود در گفت وگو با لنگرخبر حل مشکل بیکاری جوانان شهرستان لنگرود را مهم ترین دغدغه حضور خود در عرصه انتخابات دانست و گفت: گسترش شهرک های صنعتی و جذب سرمایه گذار، پیگیری و رایزنی جهت احداث کارخانجات از جمله مهم ترین راهکارهای حل مشکل بیکاری جوانان شهرستان است.



وی با تاکید بر اینکه شهرستان لنگرود باید به قطب گردشگری گیلان تبدیل شود، افزود: تبدیل شهرستان لنگرود به بهترین شهر از نظر رفاهی درگرو استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان است.



باباخانی لنگرودی با اشاره به اینکه عضو گروه خاصی نیستم نه حامی و پشتیبان قدرت پشتم هست نه حامی ثروت، تنها حامی و پشتیبان من خدای متعال و مردم شهرستانم هستند، اذعان کرد: انتخابات صحنه وفاق و همدلی جهت ساختن ایرانی آباد و شاد است که در این زمینه نیز توان تمام و تلاش خود را بکار خواهم گرفت.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه لنگرود، حمایت از کشاورزان و کارآفرینان، تامین اعتبار برای احداث کارخانجات تولید قطعات خودرو، حمایت از کلیه رشته های ورزشی به خصوص کشتی، وزنه برداری و پیگیری و رایزنی جهت تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شرکتی شهرستان لنگرود را از دیگر رئوس پیشنهادی خود اعلام کرد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان