به گزارش لنگرخبر، امین امیری درویشانه بری، داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود با حضور در محل ثبت نام برای ورود به این عرصه اعلام آمادگی کرد.



وی در گفت وگو با لنگرخبر با بیان اینکه درکشور ایران در هر دو سال، انتخابات برگزارشده و مردم، مسؤولین خود را مستقیم یا غیرمستقیم انتخاب می کنند، اظهار کرد: در انتخابات به دنبال تغییر وضع موجود با استفاده از ظرفیت های بکر و بلا استفاده و توانائی های عظیم، به نفع مردم هستیم.



امیری با اشاره به ظرفیت های مردم و مشارکت در کارها در کنار مسؤولین گفت: ایجاد اعتماد و امید در بین لایه های مختلف مردم، با این هدف که می شود و می توانیم ازطریق پاسخگو بودن وشفافیت از دیگر اهداف حضور در این عرصه است.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود با بیان اینکه بیانیه گام دوم راهبرد عملی برای ادامه راه انقلاب است، افزود: در این بیانیه، رهبری خطاب به جوانان نکاتی را فرمودند که باید در سرلوحه اهداف جوانان و حضور آنان در همه عرصه ها قرار بگیرد.



وی با بیان اینکه دریک نگاه واقع بینانه در حوزه وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس، در قانون اساسی می توانیم بانگاه تخصصی و جهادی از ظرفیت های ملی ومنطقه ای، در بستر مجلس استفاده نماییم، خاطرنشان کرد: مجلس با توجه به وظایفی که دارد میتواند در تمام سطوح کشور اثرگذار باشد و مشکلات را به نفع مردم تغییر دهد.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود با اشاره به اینکه ذائقه های مرم دستخوش تغییر شده و منجر به تداخل وظایف یک نماینده در جایگاه قانونگذاری و نظارت با جایگاه دستگاه مجریه شده است، تصریح کرد: منطقه و شهرستان لنگرود از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه فراوانی ازجمله محصولات استراتژیک متنوع، منابع طبیعی، استعدادهای انسانی و خصوصا جوانان تحصیلکرده فراوان برخوردار است که باید از طریق ایجاد بسترهای لازم جهت به کارگیری مدیران کارآمد و توانمند در حوزه های مختلف، شرایط عبور ازاین جنگ تمام عیاراقتصادی را فراهم آوریم.



امیری بیشترین تمرکز برنامه های خود را افزایش کلیه شاخصه های مختلف اعم از کشاورزی، عمرانی، ورزشی، فرهنگی، گردشگری، آموزشی و صنعتی با توجه به ظرفیت های قانونی یک نماینده عنوان کرد و گفت: به زودی رئوس برنامه های خود را در ادامه فعالیت ها اعلام خواهم کرد.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود، انتخابات را یک سرمایه گذاری عظیم اجتماعی و حضور سیاسی مردم در سایه اعتماد و حمایت مردم دانست و افزود: نمایندگان باید به قسمی که به پروردگار متعال، قرآن و شرافت انسانی می خورند پایبند بوده و برای اعتلای کشور، انقلابی و جهادی پای کار باشند.







انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : امین امیری

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان