به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین علی رستمی چافی طبیب طب سنتی در ششمین روز از زمان ثبت نام کاندیداهای مجلس یازدهم با حضور در فرمانداری لنگرود برای شرکت در انتخابات این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود در گفت وگو با لنگرخبر با بیان اینکه ۳۲ سال است که در حوزه قم مشغول بود و 21 سال از مدیران جامعه المصطفی بودم، اظهار کرد: خداوند فرمودند در کارهای خیر و نیک مردم با یکدیگر شرکت داشته باشند و یکی از کارهای نیک انتخابات است.



وی با بیان اینکه مراقبت از هر رای ایرانی وظیفه همه ما است، گفت: باید از وعده ووعید پرهیزکرده و به جای شعار مرد عمل باشیم.



رستمی چافی با بیان اینکه خدمت بی منت به نظام و مردم، انگیزه حضور بنده در انتخابات است، تصریح کرد: صیادی، سیفی جات و کشاورزی و غیره از کارهای اشتغال زا و ظرفیت این شهرستان است و میتوان با بهره گیری از این ظرفیت ها علاوه بر رونق تولید، زمینه اشتغال جوانان را نیز فراهم کرد.



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود با بیان اینکه خدمت بی من، هر رای یک امانت شعار بنده است، افزود: تلاش برای رفع معضل کشاورزی، ایجاد طرح های اشتغال زا، پیگیری مسال بانوان و اشتغال آن ها و رونق دادن به فضای ظاهری شهری از جمله برنامه های بنده است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان