به گزارش لنگرخبر، سرهنگ حسین قاسم پور شلمانی، داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز پایانی با حضور در حوزه انتخابیه لنگرود نام نویسی کرد.



 



قاسم پور شلمانی در گفت وگو با لنگرخبر شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و اسلامی دانست و اظهار کرد: به فرموده رهبری " کسانی که حقیقتا خود را دارای شرایط برای خدمتگزاری به نظام اسلامی می دانند این امر واجب کفایی است ".



 



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود مهم ترین برنامه خود را پرداختن به شناخت اولویت های نظام و مردم عنوان کرد و گفت: نماینده مجلس باید انقلابی، معنویت محور و دارای روحیه مدیریت جهادی باشد.



 



وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید در عمل، عدالت و مبارزه با فساد را دنبال کنند، تصریح کرد: ریل گذاری تدوین قوانین، نظارت بر اجرای قوانین دو وظیفه اصلی مجلس است که به نظر می رسد شناخت اولویت ها در تدوین قوانین در نظر گرفته نشده و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز تاکید بر این دارد که انقلاب اسلامی آماده تصحیح خطاهای چهل ساله خویش است.



 



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود با دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات خاطرنشان کرد: مجلس عصاره فضایل ملت است و حضور و مشارکت در انتخابات واجب شرعی است.



 



قاسم پور شلمانی با بیان اینکه مردم از چهره های تکراری خسته شدند، افزود: امروز نیاز است نسل جدید و جوان جامعه در عمل با رعایت فرامین رهبری در این عرصه حضور پیدا کنند و خادم ملت باشند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان