به گزارش لنگرخبر، عصمت یوسف زاده مریدانی، دومین بانوی لنگرودی در روز پایانی ثبت نام با حضور در حوزه انتخابیه لنگرود نام نویسی کرد.



 



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود در گفت وگو با لنگرخبر با بیان اینکه جوانان امروز میدان داران اصلی گام دوم انقلاب برای ساختن ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: براساس بیانیه گام دوم انقلاب، حل بسیاری از مشکلات جامعه به دست جوانان متعهد و توانمند است که باید از حضور این قشر برای توسعه و پیشرفت کشور بهره برد.



 



وی با تاکید بر استفاده از جوانان مومن، پویا، متخصص و مسلط در بخش های مهم گفت: این میدان داری نقطه عطف دیگری برای تحقق نشاط، کارآمدی و نوآوری در جامعه هستند.



 



یوسف زاده مریدانی با بیان اینکه جوانان باید آمادگی و جسارت مسئولیت پذیری را داشته باشند، افزود: امیدوارم گام بنده به عنوان یک جوان، محرکی برای دیگر جوانان در راستای اعمال تغییرات مدنظرشان از راه درست و افتخارآمیز باشد.



 



داوطلب مجلس یازدهم در لنگرود با بیان اینکه باید با اقدام های سنجیده و درست جلوی تحرکات دشمن را سد کنیم، تصریح کرد: سرمایه اصلی نظام اسلامی، مردم و ایمان و حضور آنان در صحنه ها مختلف سیاسی اجتماعی است و هر اقدامی در جهت کمرنگ کردن نقش مردم در حکومت برخلاف دستور اسلام و اهداف نظام است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان