به گزارش لنگرخبر، فاطمه فغانی لنگرودی با حضور در فرمانداری لنگرود به عنوان نخستین بانوی داوطلب جهت شرکت در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه لنگرود نام نویسی کرد.



 



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود در گفت وگو با لنگرخبر اظهار کرد: به نظر من برخی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان واقعی و بر حق همه مردم در مجلس شورای اسلامی نیستند، بلکه نماینده خودشان هستند و این موضوع از عملکردشان چه در حوزه تقنینی و چه در حوزه نظارت کاملاً مشهود و محسوس است که نظارت بر اجرای صحیح مصوبات مجلس ازجمله عملکرد دولت، مخصوصاً بودجه ریزی و اجرای صحیح هزینه کرد بودجه ها در کشور مؤید این موضوع است.



 



وی با بیان اینکه باید مشارکت و نظارت تک تک مردم از نماینده منتخب به صورت علی الدوام و مستمر در طول چهار سال نمایندگی باشد، افزود: این مهم تا حد زیادی مرهون عدم وجود سازوکار مناسب برای مشارکت و نظارت مردم در حوزه انتخابیه با نمایندگی نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی است.



 



فغانی لنگرودی گفت: اگر چه ممکن است مردم به جهت گرفتاری ها و روزمره گی ها به سراغ وکیل خود در طی چهار سال نمایندگی نروند، اما این از وظایف واجب نماینده منتخب مردم در برقراری ارتباط دوسویه، مستمر و علی الدوام نمی کاهد.



 



داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنگرود با بیان اینکه نمایندگان فکر می کنند از جانب مردم تفویض اختیار دائم گرفته اند و متأسفانه مردم هم فکر می کنند نمایندگانشان، وکیل تام الاختیارشان است، تصریح کرد: این یکی از گره های کور مسئله است که من معتقدم باید باز و ابتدائا لازم و ضروری است که مردم به درستی هم به وظایف و هم به حقوق خودآگاه شوند.



 



وی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که وظایف اصلی مجلس و دولت چیست، بیان کرد: مردم باید در انتخاب نماینده دقت بیش ازپیش داشته باشند و در انتخاب به توصیه عقلای قوم خود عمل کنند و انتخاب آگاهانه و دور از هیجان داشته باشند.



 



فغانی لنگرودی گفت: تکلیف خودم را با خودم، دنیا و آخرت روشن کرده ام و بر همین اساس برنامه ای مدون و مشخص و چهارساله آماده کرده ام که طی فرایند تقویمی چهارساله قبل از انتخابات و بعد آن، در اختیار مردم قرار خواهم داد.



 



وی افزود: برای جلب مشارکت بانوان در انتخابات و پس ازآن با خودم تا پایان دوره چهارساله نمایندگی، برنامه های مدون آماده کرده ام که اگر آگاه شوند، قطعاً از آن استقبال خواهند کرد.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : فاطمه فغانی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان