به گزارش لنگرخبر، نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز گذشته به پایان رسید و ۳۶ داوطلب در حوزه انتخابیه لنگرود ثبت نام کردند.



 



در همین خصوص " علی اصغر حجامی " یکی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در لنگرود در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: امروز بیش از هرزمانی نیازمند همدلی و وحدت بین تمامی علاقه مندان برای استقلال و اعتلای ایران اسلامی هستیم و این مهم با مشارکت در انتخاباتی باشکوه و برگزیدن منتخبانی صادق و لایق میسر می شود.



 



"علی اصغر حجامی " عشق حضور جوانان و زنان و مردان در ستادهای ثبت نامی را تحسین برانگیز دانست و گفت: حضور روحانیت، دانشگاهیان نخبه، جوانان پرانرژی و بانشاط، بانوان فرهیخته، متخصصان و آزادگان سرافراز که در آستانه گام دوم انقلاب در ائتلافی بزرگ و سراسری این بار به میدان «اسارت قدرت!» آمده و پرچم حق خواهی و توسعه کشور به دست گرفته اند، حتماً نویدبخش فردای بهتر خواهد بود.



 



وی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی انتخابات و تدابیر وزارت کشور که گام اول انتخابات را با شور برداشتند، افزود: به امید انتخاباتی پرشور با حضور همه مردم صبور و محترم که عاشق انقلاب و میهن خود بوده و همیشه درصحنه حاضرند.



 



داوطلب مجلس یازدهم در لنگرود ضمن دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات و پای صندوق های رأی بیان کرد: همدلی رمز پیروزی ملت ایران در همه عرصه ها است و از همگان درخواست می کنم با انتخاب خود در توسعه و آبادانی شهر و کشور مشارکت کنند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : علی اصغر حجامی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان