به گزارش لنگرخبر، ساسان عادلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این فیلم قرار است در بخش مستند بلند این جشنواره با 17 مستند دیگر به رقابت بپردازد.



وی  افزود : موضوع این مستند درباره یک روزنامه نگار و منتقد سینما است که تصمیم می گیرد در ستایش مقام مادر درباره  مادر خود یک مستند بسازد، اما کم کم به هزارتوی عجیبی وارد می شود که عامل آن پدرش است.



محسن جعفری راد، فیلمساز 34 ساله متولد شهر لنگرود، دانش آموخته  رشته معماری و سینما، عضو انجمن نویسندگان و منتقدان خانه  سینما و عضو تحریریه  مجله تخصصی فیلم است و کارش را از سال 86 در همکاری با انجمن سینمای جوان لاهیجان آغاز کرد و تاکنون ساخت بیش از 10 فیلم کوتاه مستند و داستانی را در کارنامه خود داشته است.



محسن جعفری راد کارگردان این مستندمی گوید : این فیلم طی 8 سال فیلمبرداری شد و تدوین و صداگذاری آن یک سال طول کشید و همین باعث شد کار پر هزینه ای شود.



او در خصوص انتخاب عنوان فیلم افزود : در آغاز برای این فیلم نام «رنج زیر پوست» انتخاب شد اما پس از مدتی نام فیلم را به «همسر گرامی» تغییر دادیم که این اصطلاح یکبار در فیلم به کار برده شده است.



وی توضیح داد : در جشنواره فیلم مستند ایران در دوره جدید، چون از هنگام ثبت نام و قبل از تدوین نهایی، نام رنج زیر پوست را اعلام کرده بودیم، نتوانستیم تغییری ایجاد کنیم و گمانه زنی هایی برای اکران فیلم «رنج زیر پوست»با نام جدید « همسر گرامی» در سال آینده و در گروه هنر و تجربه، صورت گرفته است.



سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت »از 18 آذرماه 98 به دبیری «محمد حمیدی مقدم» در پردیس سینمایی چارسی تهران آغاز شده و تا 25 آذر ادامه دارد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان