به گزارش لنگرخبر، در جریان این رقابت ها و در بازی های انجام شده ، تیم های فوتبال دخانیات گیلان و شهید املاکی لنگرود رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود با نتیجه دو بر یک برابر حریف خود به برتری دست یافت.







تیم فوتبال دخانیات گیلان که یکی از تیمها بالای جدولی این رقابت ها است، در این دیدار خانگی برابر حریف خود متحمل شکست شد تا علاوه بر از دست دادن سه امتیاز حساس این دیدار، فاصله اش با تیم های صدر جدولی افزایش و با تیم های میانه جدول کمتر شود.



اما در دیگر بازی برگزار شده ، تیم های فوتبال شهرداری کلاچای و شهرداری بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری کلاچای با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد تا هر سه امتیاز این بازی را تصاحب کند.



همچنین در سایر رقابت های انجام شده، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با نتیجه سه بر صفر تیم معلم شاندرمن را مغلوب کرد و تیم فوتبال شهرداری ماسال نیز با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال شاهد شفارود اسالم به برتری رسید.



در سایر دیدارها نیز تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر با یک گل تیم فوتبال میرزاکوچک صومعه سرا را مغلوب کرد و تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ صدرنشین این مسابقات در ادامه روند رو به رشد خود با نتیجه سه بر یک تیم معلم شفت را شکست داد تا همچنان صدرنشینی خود را حفظ کند.



در جدول رده بندی این رقابت ها نیز پس از تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ که در صدر جدول قرار دارد ، تیم های فوتبال شهرداری بندرانزلی و شهرداری رضوانشهر به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند و تیم دخانیات گیلان نیز در رتبه چهارم ایستاده است.



در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، ۱۳ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.





همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان