محمدجعفر علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه باید برای مردم بهترین خدمات را ارائه کنیم، اظهار کرد: مردم گیلان شایسته بهترین خدمات رفاهی و بهداشتی هستند که هدف تمام مسؤولان انجام این کار است.

وی با اشاره به تعداد بیمارستان های ساخته شده در استان گیلان در سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته چهار بیمارستان در آستارا، شفت، لاهیجان و رضوانشهر افتتاح شده و در تلاشیم تا دو بیمارستان دیگر در لنگرود و تالش افتتاح شود که مراحل سفت کاری آن تمام و دانشگاه علوم پزشکی در حال تجهیز آن است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اذعان به اینکه با ادامه روند موجود در ساخت بیمارستان، وضعیت درمانی در گیلان بسیار خوب می شود، تصریح کرد: بعد از ساخت دو بیمارستان در شهر لنگرود و تالش، تمام تمرکز بر روی ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی در مرکز استان است که اگر افتتاح شود می تواند حتی در سطح ملی در حوزه بهداشت به مردم خدمات ارائه کند.

علیزاده لازمه ساخت یک بیمارستان مجهز را ارائه بهترین خدمات درمانی عنوان کرد و افزود: در بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهید حسین پور لنگرود تمام خدمات درمانی ازجمله زایمان و جراحی ارائه و با افتتاح کلینیک های فوق تخصصی، مردم می توانند به راحتی در حوزه بهداشت و درمان خدمات دریافت کنند.

وی با اعلام میزان هزینه انجام شده برای ساخت بیمارستان در شهرستان لنگرود بیان کرد: برای ساخت این بیمارستان، تاکنون ۷۵ میلیارد تومان هزینه و سیستم های اولیه همانند سیستم گرمایشی و سرمایشی و گاز طبیعی ارائه شده و سیستم های پیشرفته درمانی توسط وزارت بهداشت به این بیمارستان داده می شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان