به گزارش لنگرخبر، ابوالفضل مسجدی در یادواره ۳۹ شهید مسجد جمعه چالکیاسر با بیان اینکه همه کسانی که مجلس شهدا شرکت می کنند دارای تفکر بسیجی هستند، اظهار کرد: شهدا الگوی کامل حمایت و پشتیانی از ولی فقیه هستند و وصیت همه شهدا به نسل امروز پشتیبانی از ولی فقیه است.



وی با بیان اینکه همه رزمندگان و شهدا برای حمایت از اسلام و انقلاب وارد میدان جنگ شدند، گفت: اتصال شهدا باخدا اتصالی ویژه بود و هر زمان که رزمندگان به مشکل برمی خورند به ائمه اطهار متوسل می شدند تا بتوانند در مقابل دشمن ایستادگی و پیروز شوند.



مسئول مرکز راویان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اذعان به اینکه در دوران جنگ تحمیلی تمام کفر در برابر تمام اسلام صف آرایی کرده بود، افزود: رزمندگان در زمان گره خوردن کارها به ائمه اطهار متوسل می شدند نه به بیگانه و به همین دلیل پیروز میدان شدند ولی امروز عده ای حل همه مشکلات را درگرو ارتباط با دشمن می دانند.



مسجدی با بیان اینکه با بیان اینکه امروز عده ای به دنبال این هستند تا نام شهدا را از کوچه و خیابان و در سطح جامعه پاک کنند، تصریح کرد: امروز وارثان بنی امیه علیه فرمایشات رهبر معظم انقلاب موضع می گیرند تا همه مشکلات را بر گردن رهبری انداخته و او را مقصر اصلی همه مشکلات در کشور معرفی کنند.



وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند تا مردم در برابر ولی فقیه خود دچار تردید و لغزش شوند، خاطرنشان کرد: اگر مردم به حوادث تاریخی بی توجهی کرده و درس عبرت نگیرند ممکن است بازهم سکان ولایت فقیه آسیب ببیند و باید دانست که دشمن از کوچک ترین روزنه برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام استفاده می کند.



مسئول مرکز راویان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه اگر مردم دچار تردید شوند از همراهی با ولی فقیه زمان خود بازمی مانند، گفت: امروز در مجلس وضعیت برخی نمایندگان را به خوبی مشاهده می کنیم و باید در انتخابات پیش رو با شناخت درست به کسانی رأی داد که دل سوخته کشور و ولایت باشند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:
برچسب‎ها : گستاخ فاضلاب

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان