به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام رمضانعلی پاکیزه عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع اطاقور با بیان اینکه حضور آگاهانه ملت ایران در 9 دی ماه 88 باعث شد این روز به نام روز بصیرت نام گذاری شود، اظهار کرد: همه روزه ای سال یکسان هستند ولی در برخی روزها انسان های بزرگ و اقداماتشان مانند امام حسین (ع) در روز عاشورا است که آن روز را نسبت به گذشته متمایز می کند و روز 9 دی نیز به دلیل حرکت انقلابی و بصیرت مردم گرامی داشته می شود.

وی با اشاره به نظریه پایان تاریخ گفت: فوکویاما تحلیلگر آمریکایی معتقد است که بعد از فروپاشی نظام کمونیست در شوروی سابق باید تلاش کرد تا معیار "لیبرال دموکراسی " در جهان به عنوان یک آرمان و مدینه فاضله قرار گیرد و عامه مردم و حکومت ها هم باید آن ها بپذیرند تا "زمینه پایان تاریخ " فراهم آید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود با بیان اینکه طبق گفته تحلیل گران منظور از پایان تاریخ، پایان همه فرهنگ ها و تمدن ها، به ویژه نظام آخوندی، حکومت ولایت فقیه و حاکمیت مطلق لیبرال دموکراسی در جهان است.

پاکیزه با بیان اینکه تنها مکتبی که امروز توانسته در مقابل عرصه سیاست بین الملل و جهانی شدن فرهنگ لیبرال قرار گیرد فرهنگ اسلام است، تصریح کرد: غرب به این نتیجه رسیده که باید فرهنگ اسلام را موردحمله قرار داده که برای انجام این کار نیاز به افرادی باعقیده سکولار از درون نظام دارد تا طبق نقشه دشمن، انقلاب را دچار آسیب و استحاله کنند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب درباره هوشیاری همیشگی در برابر دشمن بیان کرد: یکی از دلائل تأکیدات رهبری این است که غرب تجربه براندازی حکومت ها را از طریق انقلاب مخملی و انقلاب های رنگی از طریق جنگ نرم در کارنامه خود دارد و در ایران نیز با جنش سبز به دنبال براندازی بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود تغییر نظام جمهوری اسلامی و مهار اسلام گرایی در خاورمیانه برای غرب به مثابه پیروزی در جنگ "چهارم " جهانی است، گفت: غربی ها برای رسیدن به هدف خود یعنی حاکمیت مطلق لیبرال دموکراسی با ترویج بی بندوباری و تلقین بی اعتنایی به ارزش ها و ناکارآمدی نظام با حمایت از عناصر سکولار و روشنفکر در جامعه سعی در براندازی نظام داشتند.

پاکیزه با بیان اینکه دشمن برای ضربه به انقلاب از عناصر داخلی استفاده می کند، افزود: در سال 88 برخی از کاندیداها با شعارهای زیبا و ایجاد تردید در مشروعیت انتخابات، شعار تقلب را سر دادند و کشور را به آشوب کشاندند ولی با درایت رهبری و همراهی مردم آتش این فتنه خاموش شد.

وی با بیان اینکه مردم در سال 88 با شعار "سلم لمن سالمکم خامنه ای حرب لمن حاربکم خامنه ای " در ایام محرم، صف خود را از مدعیان دروغین جدا کردند، تصریح کرد: چیزی که در جریان فتنه بر معاندین و دشمنان ایران اسلامی ثابت شد این است که رهبر ایران به جان مردم ایران بسته بوده و از حمایت قاطع ملت برخوردار است و مخالفان، سلطنت طلبان، منافقان و غرب گرایان جایگاهی در میان مردم ندارند.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان