به گزارش لنگرخبر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی عصر امروز از بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهید حسین پور شلمانی بازدید کرد.



این بیمارستان مجهز به بخش های تخصصی، جراحی داخلی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه و فیزیوتراپی بده که در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۹۳.۵ است و تاکنون ۵۵ میلیارد تومان برای آن هزینه شد.



این بیمارستان در چهار طبقه از محل اعتبارات عمرانی ملی احداث می شود که پیش بینی شده در صورت تأمین اعتبار و تهیه مصالح تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.



بازدید از تقاطع غیر هم سطح شلمان دومین پروژه ای بود که وزیر راه از آن بازدید و عملیات اجرایی آن آغاز شد.



این تقاطع برای توزیع ترافیک مناسب محور سراسری کناره شمال انتهای کنارگذر لنگرود پیش بینی شده که از یک رمپ جهشی به صورت روگذر از بلوار موجود لنگرود شلمان عبور می کند که در این راستا دو رمپ دسترسی بلوار مذکور با کنارگذر احداث شده است.



طول این پروژه ۲۸۵ و نیم متر روگذر و سه هزار ۱۰۰ متر طول رمپ است که با ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار احداث می شود.



کاهش تصادفات، ارتقاء ایمنی سفر، تسهیل در ترافیک عبوری، صرفه جویی در مصرف سوخت، پاسخگویی به تقاضای ترافیکی و سامان بخشیدن به یکی از مهم ترین محورهای ارتباطی کشور از مزایای این پروژه است.



طول کنارگذر لنگرود که به صورت چهار خطه احداث می شود ۱۱ کیلومتر است و از محدود تالش محله در لنگرود و در کیلومتر ۲۳۰ بزرگراه آستارا- گرگان آغاز و قبل از شلمان خاتمه می یابد که تاکنون هشت و نیم کیلومتر این کنارگذر احداث شده است.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان